Halo trick Ik denk dat de meeste van jullie wel hebben gehoord van die trick bij halo...dat je op de cockpit van dat schip springt en dat ie dan omhoog vliegt en dat je dan op een platform kan springen en daar zijn ook wat mannetjes..bla bla bla. Jullie kennen het wel. Nou is het me met zweet en tranen gelukt om op dat schip te komen maar dat ding vliegt niet weg, wat moet ik doen???
je bedoelt die in level 6, waar je de flood voor het eerste tegen komt is echt een van de makkelijkste tricks, heb ik al eeuwen geleden gedaan. je stapt uit, springt op de steen, van de steen naar het schip, je laat hem opstijgen(doet hij vanzelf naar paar sec), en als hij op hoogte is moet je net voordat hij met volle snelheid wegvliegt(dus eerst schip laten draaien voordat je springt) springen, en dan kan je net de rand van de heuvel halen, en dan staat er ergens een loos ventje, en je kan ook tegen invisible walls lopen en je kan door platte kartonnen bomen lopen
nee maar hoe weet je anders dat ze van karton zijn ik bedoel je kan wel kartonnen bomen maken natuurlijk.