[Halo] tricks

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flood, 6 aug 2002.

1. Flood

Flood Guest

Halo tricks

Voor de personen die al bovenop the silent cartographer zijn geweest.
    Kan iemand screenshots maken van hoe je precies daar boven komt. Ja ik weet dat je via een rots bovenop een pelican moet springen...maar dan lukt mij echt niet en weet ookniet zkr of ik wel de goede rots of pelican heb.

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    check anders een halo.bungie.org die gasten hebben filmpies !!

3. Flood

Flood Guest

thnx

4. fedor

fedor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet je dan screenshots maken? :confused:

5. xforz

xforz Guest

op de manier hoe ze het bij halo.bungie.org doen lukt het mij echt niet]:- :'-(

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je hebt 2 wartogs (ja 3 nadat je verder speelt)
    (je moet ff multiplayer doen)
    je gaat naar de plek waar de 2e wartding staat :D
    dan rij je naar boven en waar het erg laag is(van de grond tot boven) stop je en ga je op een van de gunner staan van de wartog.(of je laat player 2 tegen jouw car aan rijden zodat ie niet weg gaat(naar beneden rolt !?!) dan spring je vanaf de gunner en je staat nu erop.
    dan schiet je player 2 dood en loop je een eindje en dan staat die er ook op.

nou was dat zo moeilijk

7. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik weet hoe het moet :D

Je gaat gewoon een stukje rond het eiland spelen totdat je bij het stuk komt waar al die gassies met schilden achter zo'n heuvel staan. Die schakel je uit en vervolgens kon je zo'n pad naar binnen om tegen die megagrote gasten aan te lopen(hoe heten ze nou?) Anywayz, je gaat met 2 warthogs dat pad op (je moet goed wringen en een beetje schuin over de rotsen proberen te rijden, of je basht de wagen met een wapen, of geeft hem een ram met een andere, of gooit er granaten onder) en ongeveer net over de helft van dat pad is de muur links van je wat lager. Dan zet je 1 auto daar tegenaan en met de ander rij je er een beetje tegenop, zodat die hoger komt te liggen. Er is daar ook een rots waar je hem tegen aan kan klemmen. Dan klim je erop en kan je boven op het eiland lopen :9 Neem wel je sniper mee, als je die hebt, want dat is het leukste.. Verder is daar volgens mij niet veel te zien.. Als je je verveelt moet je je eigen mannetjes neerschieten, want dan gaan ze als gekken rondlopen en coole dingen roepen :D

PS: Als het niet lukt: Keep Trying

8. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    muhahah tegelijk en bijna hetzelfde verhaal..

9. Flood

Flood Guest

ok dankje, dat gaat ik eff uit proberen.
    maar weet iemand ook hoe je het moet doen met zo'n pelican?

10. Flood

Flood Guest

dankje wel voor jullie hulp...ik ben inmiddels boven geweest en ook eff de warthog erop geblazen zodat ik lekker rondjes kon rijden...
    maar ze zeiden ook dat je er een mannetje kon vinden :confused:

11. xforz

xforz Guest

Ja! die kon ik ook al nie vinde:'-(

12. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    is dat niet in een ander level??

13. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Awww dat is weer in level 6, waar je op de pelican moet springen!

14. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe tis mij nu ook gelukt! Ik dacht toch echt dat ik gelezen had dat in dit level een mannetje op de berg stond.

15. Flood

Flood Guest

ja ik ook

16. Flood

Flood Guest

hoe doe je dat dan weer?

17. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja level 6 is in dat moeras:confused:

18. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    In level 6 (ja dat moeras) word je in het begin uit de pelican gedropt. Dan ren je meteen naar achter, wat dus de voorkant is van de pelican. Daar zie je een mooie steen. Oefening baart kunst en zo spring je op de pelican en die stijgt op, net voor dat ie wegvliegt spring je vanaf de achterkant van de pelican op een "duistere" berg. Eenmaal erop loop je een beetje naar links en voila, meet Mendoza, zoals dat "mannetje" heet.

19. Flood

Flood Guest

als je er uit gaat...en er gewoon weer in loopt vertrekt die ook...maar dan val je eruit. Maar er zit ook een grote steen naast daar waar je over een soort reuze wortel van een boom loopt. Op een heuvel met zo'n machine waar je in kan gaan zitten
    Die steen steekt in de muur,
    als je daar nou naast gaat staan een granaat naar vlak voor je gooit en dan met wat goede timing springt dan kom je erop...en daar moet het ook lukken.

en daar ligt wat dooie flood en een soldaatje

edit

Laatst bewerkt door een moderator: 9 aug 2002
  20. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Huh waar zit nou precies die plek waar je moet zijn om op de heuvel te springen van de silent cartographer?
    Ikn weet niet welke plek jullie bedoelen kan iemand dit ophelderen?

Deel Deze Pagina