halo two bla bla bla

Discussie in 'Algemeen' gestart door nightwolf, 23 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
    eeey mensen.. ik kom niet verder met halo zit ongeveer in het 2e der laatste level two nogwats je missie is 2 reaktors mollem te maken a en b . a heb ik gesloopt..nu nog b:mad: kan hem wel vinden maar hoe sloop je dat ding?? en is het wel die 2e reaktor?? help me plaese..8)

alvast bedankt:cool:

2. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap je niet, wees duidelijker....

3. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet hem gewoon slopen zoals de 1e..
    En volg de aanwijzingen op de muren en je wegwijzer enz. en je komt er wel. :)

4. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Als je erin springt ontploft ie,als ie dat niet doet is hem dat niet.En dan moet je verder zoeken

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn 3 pulse generators en daar moet je in gaan staan ,dan hopor je een ontploffing is je schild even weg en ga je weer weg in je Banshee naar de volgende,veel afstand tussen ze,volg anders de nav-points

6. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0

7. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Re: Re: halo two bla bla bla

[​IMG] 0w-Nage! [​IMG]

8. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    jonge, verander die titel eens! open ik het vol verwachting en dan is het een of andere onduidelijke vraag.

je moet gewoon in die blauwe straal lopen. Cortana heeft je pak een beetje gemodificeerd.

9. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Je hebt dat level met al dat sneeuw dat verschrikkelijk lang is,die heet:assault on the control room(dacht ik) daar moet je 3 pulse generators vernietigen,je moet erin gaan staan dan gaat idd je shield weg,en is dat ding ontploft,ga je erin staan en ontploft hij echter niet,dan is het gewoon de 2de reactor niet,je moet de banshee(de vliegmachine :+ ) pakken en naar boven gaan naar een uitsteeksel aan een rots,daar schieten ze al op je dus weet je wel waar het is,land daar,ga naar binnen sloop die generator en ga naar de 3de,je krijgt gelijk een Navigation point als je weer op je banshee zit.(daar praat ie dus over :) )

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    waar hij het over heet is Two Beryals ofzo (level 8) volgens mij.(het omgekeerde van Assault on the control room en 's nachts) Maar je moet gewoon in de blauwe straal lopen.:)

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Antwoord is reeds gegeven. Topic gaat nergens meer over. Slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina