Halo uitspelen in legendary

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrWolf, 10 jun 2004.

  1. MrWolf

    MrWolf Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft Halo in legendary uitgespeeld? Ik vind het een kansloze situatie. Heroic daarentegen is best goed te doen. Het contrast tussen niveau 3 en 4 is eigenlijk wat te groot, vinden jullie niet?
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Nee man, HALO legendary is de meest relaxte speeloptie. Als je HALO veel speelt, dan wordt Heroic echt een eitje. Legendary blijft altijd uitdagend omdat 'ie juist zo lastig is :)
     
  3. Alleen met z'n tweeen lukt het aardig maar dan moet er telkens één wachten achter een deur ofzo. Telkens om de beurt aanvallen.
     
  4. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    legendary is heerlijk. alleen in "the Library" is het ondoenlijk in je eentje. maar de rest is heel goed te doen. perfect niveau en ook een mooie beloning als speel je het spel uit op legendary. egt grappig gewoon
     
  5. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik halo wel helemaal gehaald op legendary. Sommige missies alleen en andere co-op. Maar het is idd wel een beetje pittig. Als je het laatste level haald op legendary krijg je een ander filmpje.
     
  6. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Had geen problemen met legendary
     
  7. MrWolf

    MrWolf Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, damn, you all rule.
     
  8. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Legendary moet je wel echt verdienen door veel te oefenen. Een maatje en ik zijn nu zo geoefend dat we HALO op 'heroic' kunnen uitspelen door puur de Melee attack te gebruiken. Moet je ook eens proberen, je skills worden er echt goed door :)
     
  9. Phrenesis

    Phrenesis Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    is er ook iemand die het wel op legendary heeft uitgespeeld maar niet dat filmpje heeft gehad? want ze zeggen dat je het filmpje krijgt als je het op legendary uitspeelt binnen 30 uur ofzow... maar k heb nog nooit gehoord dat iemand het filmpje niet kreeg toen ie het op legendary uitspeelde:confused: dus krijg je het dan sowieso altijd of is iedereen gewoon snel genoeg?:p

    ik heb het ook op legendary uitgespeeld en kreeg dat filmpje ook
     
  10. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    nee gewoon uitspelen en dan krijg je het
    Btw, als je gewoon het laatste level op legendary uitspeeld ook(zonder de andere levels te doen)krijg je het filmpje ook gewoon
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Legendary was best goed te doen vind ik, heb alle lvl's uitgespeelt zonder hulp van buitenaf :)
     
  12. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Het kan altijd moeilijker.
     
  13. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vond het echt een van de beste speelervaringen die ik ooit heb gehad. Bij de derde missie heel voorzichtig bewegen om niet de covenant op je nek te krijgen, om dan in een vloeiende beweging de één na de andere Elite of Grunt neer te halen met je sniper, heerlijk. En the library was met goed gebruik van granaten te doen. Telkens een granaat in zo'n gat (waar the flood uitkomt) gooien, zorgde ervoor dat je al de helft had afgemaakt voordat ze ook maar begonnen met aanvallen. Jammer dat die granaten alleen zo schaars worden. :p
     
  14. Robbertus

    Robbertus X B O X

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    11
    probeer maar eens ninja gaiden op very hard das vet moeilijk
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  15. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat denk ik ook ja.
     
  16. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind HALO Legendary ook niet al te moeilijk :eek: K heb em nou op 3 Profiles uitgespeeld en met Coop doe ik ook altijd Legendary. Als je een beetje goed bent is het al een eitje.....
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is niet meer zo moeilijk na een tijdje, je krijgt de bewegingen die ze gaan maken door, nu al zo'n 4 keer helemaal alleen op legendary uitgespeeld, dat eind filmpje is echt komisch.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond het eerst een schijt spel totdat ik op Legendary ging spelen.
     
  19. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan het alleen uitspelen als ik met nog niemand ga, anders lukt het me nie.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Veel spelen en goed richten dan is het niet echt moeilijk maar nog steeds een uitdaging. CO-OP is Legendary gelijk aan single player op het makkelijkste.
     

Deel Deze Pagina