Halo vage dingen??? Ik was op de bungie site en daar kwam ik een paar tricks tegen... nou zag ik deze foto...dit is dat multiplayer level...je ziet daar ghosts staan...die zijn er volgens mij helemaal niet of ben ik nou zo dom dat ik die gemist heb??? http://halo.bungie.org/tipsntricks/display.html?collection=spiketower&image=fullshot1
als je de halo cd erin hebt en bij het titelscherm niets doet,(gewoon demo laten lopen) dan zie je master chief oplaatst lopen met een scelet in zijn hand kan iemand mij vertellen wat dat is? o ja doe ghosts staan er wel
je kunt zelf instellen welke vehicles je in je game wilt hebben............dus het kan wel dgelijk trust me, i tried
Je kunt je eigen multiplayer samenstellen, en daarin kunt ge dan kiezen welke voertuigen ge wilt. Dan nog level kiezen met voertuigen en ge zijt vertrokken...
met dat skelelet is oddbal ja, moet je volhouden om bv 2 min het skelet vast te houden(je kan dan niet schieten) wie het eerste de 2 min volheeft wint
die ghost zijbn daar wel, alleen moeten die wel aanstaan, bij de meeste spellen staat alleen de warthog aan, dus de scorpion ook niet
het schijnt dat er een banshee in The Silent Cartographer is, kijk maar op de achterkant van je doosje van Halo.... Dit heb ik alleen maar gehoord
*kijkt achterop de doos van halo* Je ziet daaro wel een banshee maar het kan net zo goed een ander level zijn. waarschijnlijk is het alleen maar voor de schow net zoals je weleens van die shot hebt waar die gozer met zo een zwaart staat.
nee hoor, er is ergens een filmpje te downloaden (2070_Halo.wmv) waar je duidelijk een banshee ziet vliegen in silent c. Weet niet hoe je eraan zou moeten komen maar lijkt me wel supervet! Edit: check maar eens hier, daar staat ie: http://www.thatweasel.tv/mirror.html Er staan nog wat filmpjes, die "asshole" is ook wel lache!
en waar is dat mannetje met de banshee? sorry hoor maar ik heb me nooit zo verdiept in halo maar ik heb gisteravond op halo.bungie.net gekeken ofzo en probeerde ze alles te verklaren vind het wel cool dat zo iets gedaan wordt.
ik denk dat ik weet waar hij is....... beneden; op de plek waar je deur open moet maken (voor maproom)