ik zit vast in The Silent Cartographer want ik ben bijna klaar volgensmij in die level maar ik moet nu nog ontsnappen uit een gebouw, maar ik weet niet hoe je er uitmoet!!! moet je naar boven lopen of naar beneden? alvast bedankt
gewoon naar boven lopen. en dan staat er idd een pelican buiten, maar daarvoor kom je nog wel wat invisible elites tegen.
Ja sorry hoor maar ik ben er al uit !!! het forum was down dus ik had geen tijd om het te melden maar tog bedankt!!!
Hoe kun je daar nou de weg kwijt raken? Ik kan me wel voorstellen dat je de weg kwijtraakt in dat level waar je de flood voor het eerst ontmoet. Dan moet je omhoog en omlaag, soms heel raar klauteren en je zoekt je de pleuris... Overigens heb ik net een paar minuten geleden Halo weer eens op heroic uitgespeeld. Wat een vreselijk leuk spel is dat toch. Ik heb m'n Xbox en de kosten van alle games er ruim uitgehaald met alleen Halo al. Xbox roelt... Heavy! Ik zag vanavond op Gammo een review van Unreal dezoveelste voor de PC. Nou, dat kan ik met mijn PC wel shaken. Maar op de Xbox lopen de games geweldig. Ik wacht dus lekker op Doom voor de Xbox en de PC versie laat ik dan maar aan me voorbij gaan.... <Waiting for Halo2>
kraakte daar nie echt de weg kwijt, maar had steeds het gevoel dat ik er al een keer was geweest (bruggen en kamers) leek allemaal op elkaar.