ik speel dit geweldige spel de hele avond al, maar vroeg me af of het spel lang is en grote levels heeft?!?
Ik had hem in een week uitgespeeld Maar de levels zijn heel groot, maar zijn er niet echt veel... Je bent er iig wel even zoet mee
Op easy zeker? ik had zo het 1e level gehaalt toen bed8 ik me dat dat te makkelijk was en ging ik verder op normal.
maar dat vraagt ie niet -_-,als je echt exact antwoord dan zou ik zeggen ja,Halo heeft WEINIG maar GROTE levels...
De levels zijn erg groot, zeker op een hogere moeilijkheidgraad doe je er echt lang over maar het zijn er slechts 10 en dat is aan de "karige" kant. De levels blijven echter wel leuk en ik speel Halo nog steeds terwijl ik er 16 maart ermee begon
ZIjn niet echt veel levels(10) maar als je ze op elke moeilijksheid graag wilt uitspelen ben je wel ff zoet Groet Jeroen And the winner takes it all
Vooraf --> Halo = cool, maar ik vond de speelduur echt het grootste nadeel van het spel. Veel te kort, je merkt echt dat de makers haast hadden met uitbrengen. Kom op mensen er past veel meer op zo'n dvd
Sommige levels zijn wat te langdradig toch vond ik het spel wel lang en de speel moeilijkheden een goede optie!