Ik ben redelijk verslaafd aan halo online via xbconnect. Ik weet dat halo niet gemaakt is voor live, maar zou het niet mogelijk moeten zijn dat bungie(of een ander bedrijf) een patch maakt die het mogelijk maakt halo een live optie te geven? Wil wel eens weten hoe andere mensen hier over denken. Lijkt me echt geweldig, massievehalo battles op goede servers greetz!
Dit komt direct van Bungie nog een quote Wat betreft downloadable content ... Mogelijk kan je 2 maanden voor de release van Halo2 meedoen aan een on-line beta ... maar das nog steeds een rumour (dus niet ontkent door Bungie) Bungie FAQ Helaas geen Halo op xbox Live ... je moet wachten op deel 2
jammer, maar bedankt voor de info mischien kunnen ze het 'hacken' net zoals het nu mogelijk is halo via xbconnect te spelen, maar dit zal wel wat lastiger zijn...
gaizka.... xbconnect is geen "hack" het is een simulatie van een lan netwerk over het internet... daar is ook niks illegaals aan, en is helemaal niet zo'n gek idee. Probleem met halo en online gaming is dat hij daar simpelweg niet voor geschreven is. Het is alleen mogelijk gemaakt om via een snelle lan te spelen. Het is een gelukje dat we uberhaupt via xbconnect kunnen gamen want de designers hebben lekker veel bandbreedte gebruikt. Simpel gezegd is de game wat system link gaming betreft nogal grof geschreven. Dus absoluut niet geoptimaliseerd, want dat hoefde voor lan netwerken ook niet. En dat zit zo diep in de code dat het ondoenlijk is om dat alsnog aan te passen. Lijkt me dus ook inderdaad niet dat ze de bandbreedte alsnog gaan proberen te optimaliseren. En jup... das sonde want Halo 1.5 hadden we allemaal graag willen hebben snik