[Halo] Vraag over "The assault on the control room" ...

Discussie in 'Algemeen' gestart door wilco, 21 apr 2003.

  1. wilco

    wilco Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    hier: http://www.xboxcheats.com/cheats/Halo-1992.shtml

    Staat iets over een banshee van een platform afschieten. Ik weet nu waar het platform is (ik heb een heel klein deel van de banshee met mijn sniper rifle ook echt gezien), ik heb ook tal van keren op het platform geschoten met mijn rockt launcher. Maar ik krijg die banshee er niet af. Weet iemand waar ik (ongeveer) op moet mikken? En mischien vanaf welke positie dat het makkelijkste/beste gaat?

    Tnx!
     
  2. Greywolf

    Greywolf X-box gamer

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap welk level en waar, maar welk platform hebben ze het over?
     
  3. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is dat platform dat je ziet als je met de tank die tunnel uit komt rijden.

    Ik heb een filmpje hoe iemand dat doet. Ik zal ff kijken, maar uitleg geven is moeilijk.

    Ok, heb het gezien. Okee als je uit die tunnel komt en je kijkt naar die platform dan zie je in de bergwand een stuk uitsteken. (Je moet ongeveer tussen de boom en die heuvel staan. dan mik je met je sniper op de achterste "lijn" onder het platform, pak de bazooka en schiet. Als je hebt geschoten dan loop je naar voren (ongeveer tussen de boom en rotsen die dan voor je liggen, stop je) Je pakt de sniper en mikt net achter de eerste "lijn" onder het platform, je pakt weer de bazooka en schiet. (als het goed is komt de bancee naar beneden vallen.) Ohja je moet ongeveer in het midden van die "lijnen" mikken

    Het is echt moeilijk om het precies uit te leggen
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2003
  4. wilco

    wilco Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nou niet of het helemaal duidelijk is of we over hetzelfde hebben. Ik zal het proberen te verduidelijken:

    Het stuk waar je de scorpion kunt vinden. Dan kun je 2 kanten op door een grot (rechts van de scorpion), of een tussen 2 bergen door (links van de scorpion). Dan ga je dus tussen de bergen door (links). Als je niet meteen helemaal doorloopt, maar even stop voordat je in het grote op terrein komt. Moet je even omhoog kijken, dan zie je links een platform. Dat is exacte hetzelfde stuk waar je in hoofdstuk "two betrayls" de laatste generator moet slopen.
     
  5. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of je dit al gelezen hebt, waarschijnlijk wel. :+
     
  6. wilco

    wilco Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat filmpje niet ergens te downloaden waar het op staat?

    ik ga het ondertussen nog wel een paar keer proberen.
     
  7. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik kan je het adres niet geven (want dat weet ik niet meer) dacht deze Maar de site ligt (volgens mij) plat

    (ik kan je het filmpje wel mailen (is 2,69 Mb) met behulp van Winzip is hij kleiner)
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2003
  8. Flupke

    Flupke Terug van weggeweest

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Met één bazooka kogel lukt het ook, je moet gewoon op 't midden van dat plateau schiet. Lukt 't niet met één kogel, gewoon nog 'n keer schieten!
     
  9. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ga helemaal tegen de rotswand rechts staan
    richt met je sniper
    switch naar je rocketlauncher
    beweeg niet en schiet
    na drie keer moet ie eraf liggen
     
  10. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Je kunt toch gewoon van de brug af en dan zonder enemes de banshee pakken.
     
  11. wilco

    wilco Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    WAAR moet ik dan op richten? Dat is het punt. Ik kan wel het hele plateau onder vuur nemen, maar zoveel raketten heb ik niet. Plus dat dat me te lang duurt.
     
  12. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet volgens mij helemaal geen Banshee beshieten. Ik heb gewoon een banshee ergens anders gepakt en naar de NAV-point gevlogen.
    Volgens mij moet je dat gewoon doen.
     
  13. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook ergens op een stuk waar je over een soort van brug loopt of een ijsbrug die je naar de overkant brengt heel hard lopen zonder te schieten staan er twee banshees normaal gaat er een elite in maar als op hem schiet staat hij stil en kan jij snel in die banshee je vliegt naar de overkant. En dan ben je bij het eind van het level je weer wel bij die 2 hunters enzo.
     
  14. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het met rocket proberen.Maare met couperade kan je ook naar beneden komen en met de pelican meevliegen (kom je bij de tank)je kan gewoon met ghost naar je doel de control room gaan je hoeft amper te vechten of helemaal niet.
     
  15. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is een pelican?
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Een vliegtuig waar je normaal gesproken mee wordt afgezet/opgehaald
     
  17. wilco

    wilco Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    het is al gelukt, ik heb gewoon op meerdere plaatsen een raket op afgevuurd en op een gegeven moment was het juiste plek geraakt. Nu nog even uitvinden waar dat PRECIES is. Het is ongeveer in het midden. Ik zal het punt tekenen om te laten zien waar ik de banshee het beste kon zien.


    +++++++++++TT++++++++GG++
    +++++++++++++++++++++++++
    +++++++++++++++++++++++++
    +++++++++YYYYYYYY++++++++PP
    +++++++++YYYYYYYY++++++++PP
    +++++++++++++++++++++++++
    +++++++++++++++HH+++HH+++
    +++++++++++++++HH+++HH+++
    +++++++++++++++++++++++++
    +++++++++++++++++++++++++
    ^

    T= Tunnel
    G= gang
    Y = ijs
    H = Heuvel
    P = Platform
    ^ = op die heuvel kon ik de banshee redelijk goed zien staan. Dan kun je vrij makkelijk bepalen waar je op moet mikken.
     
  18. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Een dropship van de human.
     
  19. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    EEN PELICAN DUS
     
  20. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Over welke post heb je het nu eigenlijk??? :confused:
     

Deel Deze Pagina