Vraagje over Halo Deathmatch Heey ff een vraagje over Halo Deathmatch. Heb halo net vandaag gekregen in mijn reward offer (at least yes yes yes yes!!!! ) Maar ik ben nog een beetje aan het kloten met de settings enzo, maar kun je nou ook in je eentje tegen de computer deathmatchen zoals je dat bij Unreal Tournament En Quake III kunt doen??? En zo ja...hoe??? Alvast bedankt. Greetz Rumbly
Re: Vraagje over Halo Deathmatch [mierenneukmode]het is AT LAST, AT LEAST betekent tenminste[/mierenneukmode]
ja dat vind ik ook jammer, daarom speel ik multiplayer niet zoveel omdat ik het niet leuk vind om tegen een ander gozertje te spelen, dan speel ik liever golden eye op de 64
Dit vind ik wel een minpunt van multiplayer mode bij HALO. Iedereen zegt namelijk altijd dat die zo rete uitgebreid zijn!! nou....Maarja, misschien HALO II
hij is ook wel uitgebreid hoor die van halo, als je tenminste het juiste materiaal in huis haalt om ermee online te gaan...ben ik zeker in de nabije toekomst van plan...
Ja daar heb je natuurlijk gelijk in, als je online gamed kun je ook tegen anderen. Das natuurlijk wel een leuke optie. Maar ik weet eigenlijk niet precies hoe dat aansluiten werkt, de xbox moet zijn aangesloten op je pc???
jep, via een hub kan je werken of via een crossover kabel en een tweede netwerk kaart die je in je pc steekt.
Nah GOldenEye niet. Was wel leuk maar toen Perfect Dark eenmaal uit was... DAT was COOL! 8 bots en 4 humans was echt te cool. Allen kon de N64 het niet altijd even goed aan... ALs perfect dark nou echt op de Xbox komt...
Dit technische gedoe snap ik niet helemaal, maar als komend jaar of wanneer dan ook, weet ik niet precies 'Xbox Live' komt moet het dan ook nog via een netwerk en je pc??? of werkt dat dan anders?? Ik weet het niet, de tijd zal het ons leren he
die XboxLive is voor in de herfstperiode, bij ons misschien net iets later, maar daar zou je geen pc meer voor nodig hebben...
Gelukkig, want dat geklooi met netwerk enzo daar vat ik de ballen niet van. Maar is er nog geen preciese datum bekend???
Nee, ik ben benieuwd of het in Europa nou daadwerkelijk gaat gebeuren. En wat voor Extra kosten eraan verbonden zijn. Nou maar hopen dat ze straks niet korte spellen in de winkel gaan uitbrengen, waarna je nog vijf keer een add-on moet kopen op het web om hem compleet te hebben. Zo sneaky zijn ze bij ms ook wel weer.
Ja ach dat jij geen vertrouwen hebt in MS als console gigant en jij niet inziet dat ze zich hier HEUS geen domme acties kunnen permitteren..
Ik vind anders de marketing strategie van MS tot nu toe nog niet echt zijn vruchten afwerpen, jij wel? Ze denken dat veel mensen wachten met het kopen van een box totdat het zeker is dat ie online gaat.Komt die koopgolf niet dan is eer gewoon geen markt voor een online dienst.