Halo VS Half Life

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door party crusher, 26 okt 2004.

  1. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    voor dat Halo 2 en Half Life 2 uitkomen vroeg ik me af welke van de 1ste versies van deze toppers jullie het hardst vonden.

    regels:
    geen vergelijkingen op basis van gfx en sounds.
    alleen discusieren over verhaal/AI/gameplay/fun/wapens/omgevings ontwerpen en wapen designs.
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je dit beter kunt vragen als beide games uit zijn. We hebben nu niets anders te zeggen dan over de Graphics en sound omdat we er voor de rest niets van weten. Je weet niet hoe leuk ze zijn om te spelen. Je weet (als het goed is) van beide nog weinig tot niets over het verhaal. Je weet (als het goed is) nog weinig tot niets over de omgevingen etc.
     
  3. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    _o_ Halo _o_
     
  4. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb utr over Halo (1) en Half Life (1)
     
  5. Rovak

    Rovak Guest

    Zeker halo 1 kwa gameplay maar als het over het verhaal lijn gaat dan is half life zeker beter
     
  6. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat is dus duidelijk half life... maar dat lijkt me ook wel logisch aangezien halo niet meer is dan alleen schieten.
     
  7. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo is mischien wel alleen schieten maar wel schieten waar goed over is nagedacht.. ;)
    kwa verhaal wint natuurlijk half-life..maar dat is ook de opzet van het spel.(een goede shooter met verhaal)
    Naar mijn inzicht wil halo gewoon de ultieme console shooter ervaring neerzetten. :p
     
  8. XeoN

    XeoN Guest

    Half-Life, omdat het spel ver voorliep voor zijn tijd. ;)
     
  9. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar de verkopen kijkt lijkt het me wel duidelijk :). Ik denk sowieso ook dat Half-Life beter was, o.a. door het hier al eerder genoemde verhaal :).
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    halo vond ik persoonlijk beter (half-life 2 is ook briljant daar nie van) maar half-life 2 gaat wel hard (halo 2's) ass kicken denk ik. weet iemand toevalig of ie ook op de x-doos komt (half life 2)
     
  11. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nadeel van Half-Life 2 is dat er in verhouding tot Halo 2 veel minder informatie is vrijgegeven door de makers. Dit zorgt eigenlijk voor een vertekend beeld. Half-Life is alleen nog maar beter geworden door de CounterStrike-mod. Mede daardoor werden alle verkooprecords verbroken. Daarom is HL uiteindelijk beter dan Halo, vanwege de grote diversiteit aan mogelijkheden. En laten we de mogelijkheid om online te spelen niet vergeten!
     
  12. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja hij komt op xbox.
     
  13. genestealer

    genestealer Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker wel halo
     
  14. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Vindt het alleen maar mooi als er minder informatie wordt vrijgegeven. Hoe meer ze vrijgeven hoe minder jij kunt ontdekken. Het was niet alleen counterstike die het hem ook deed voor halflife. Maar ook team fortress en day of defeat.

    HL2 staat wel geplanned voor de xbox. Wanneer die komt weet ik niet.

    Ontopic. Ik vind halflife beter vanwege de verhaallijn en alles. En dan kun je wel zeggen van ja het schieten is leuker gedaan in halo. Maar hoe zou halo zijn als het werd uitgebracht in 1998? net als halflife. denk dat het verschil tussen de 2 dan alleen maar groter was.
     
  15. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ik heb half life nooit echt gespeeld...
    ..maar Halo heeft toch ook een ontzettend diepgaand, meeslepend verhaal (3 boeken vol). Kan me niet vorostellen dat half life Halo op verhaal eruitpatst.
     
  16. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens, Half-life is echt zo veel beter!
     
  17. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo is een First Person Shooter hoor. Dat is ook alleen maar schieten!
     
  18. Victor

    Victor Guest

    Halo verhaal heeft ook een geschiedenis. Tenminste de wereld van Halo.
    Maar Half-Life is tenminste niet alleen maar knallen.
     
  19. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb halo 6 keer uitgespeeld waaronder 4 keer op legendary, ik heb half life een aantal keer gespeeld (paar levels) gebaseerd hierop stem ik voorrrrr:

    TAdaa Halo
     
  20. kealf

    kealf Waiting for Briefing

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldig team aan ontwikkelaars heb je als je een verhaallijn als Halo weet te ontwikkelen. Prachtig, dat is niet zomaar fantasie.. En dat moet waardeerd worden.
    Halo!
     

Deel Deze Pagina