1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

  1. | B0SS |

    | B0SS | Go!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0

    [GB]Halo Wars[/GB]
    Ontwikkelaar: Ensemble Studios
    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Genre: Strategie / Actie
    Platform(s): Xbox 360
    Spelers: 1
    Opties: Xbox Live Multiplayer
    Releasedatum: 28 februari 2009
    Officiele Website: http://www.halowars.com/
    XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/1460/halo-wars/

    [GB]Informatie=(/GB]
    Halo Wars is het eerste spel in het Halo-universum dat het licht zal zien en niet over de Master Chief of zijn heroïsche daden gaat. In plaats daarvan zal je als speler in de schoenen stappen van een legeraanvoerder die tactische besluiten moet nemen en daarbij de troepen van UNSC aanvoert. Halo Wars gaat in het bijzonder over de Spirit of Fire, een schip dat een grote rol speelt in de slag om Harvest, een planeet die uiteindelijk onder de voet gelopen wordt door de Covenant... om vervolgens weer heroverd te worden door de mensheid. Harvest is waarschijnlijk het meest bloederige strijdtoneel in de gehele Covenant-oorlog, naast de val van het belangrijkste militaire bolwerk Reach.

    [​IMG]

    Halo Wars bevat zowel een Campaign voor één speler als Xbox Live spelopties. De Campaign is slechts met één speler te spelen en draait grotendeels al dan niet helemaal om de val van Harvest en de strijd die daar gevoerd is. De Spirit of Fire, een schip van United Nations Space Corps speelt een grote rol in de strijd om deze planeet en huisvest alle legers die jij als speler in Halo Wars zal aanvoeren. Daarnaast beschikt het wapen over een Magnetic Acceleration Cannon (MAC) waarmee je vanuit de ruimte vijandelijk grondtroepen kan bestoken. De Spirit of Fire is niet een krachtig slagschip, maar excellereert in het uitvoeren van snelle grondmissies. Dit komt omdat het in enkele uren een uitvalbais kan opzetten in de meest onherbergzame terreinen. Een dergelijke Firebase is van groot belang in Halo Wars, vanuit hier stel je een leger samen.

    [​IMG]

    Naast de Campaign kan je de strijd ook via Xbox Live voortzetten en met maximaal zes spelers als UNSC of Covenant het uitknokken. In dergelijke Skrimish potjes krijg je de beschikking over alle denkbare legereenheden, van de befaamde SPARTANS tot de gevreesde Covenat Scarab.

    [​IMG]

    [GB]Screenshots=(/GB]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [GB]Filmpjes=(/GB]
    [GT]36236[/GT]
    [GT]45161[/GT]

    [GB]Previews/Reviews/Artikelen=(/GB]
    Xboxworld Gamepage: Halo Wars
    Xboxworld Hands-On: Halo Wars
    Xboxworld Afbeeldingen: Halo Wars

    [GB]XBW Gamertags=(/GB]

    Wil je met iemand van XBW spelen? Voeg hier je gamertag toe zodat men weet dat ze je aan hun friendslist mogen toevoegen.

    XBW Gamertags: Halo Wars

    [​IMG]
    Voeg hier je gamertag toe



    Oude startpost
    [​IMG]
    ©Xboxworld / Willem van Vugt

    Ontwikkelaar: Ensemble Stuiods
    Uitgever: Microsoft Game Stuiods
    Genre: Strategie / Actie
    Platform(s): Xbox 360
    Spelers: 1
    Opties: Xbox Live Multiplayer
    Releasedatum: 28 februrari 2009

    Halo Wars is het eerste spel in het Halo-universum dat het licht zal zien en niet over de Master Chief of zijn heroïsche daden gaat. In plaats daarvan zal je als speler in de schoenen stappen van een legeraanvoerder die tactische besluiten moet nemen en daarbij de troepen van UNSC aanvoert. Halo Wars gaat in het bijzonder over de Spirit of Fire, een schip dat een grote rol speelt in de slag om Harvest, een planeet die uiteindelijk onder de voet gelopen wordt door de Covenant... om vervolgens weer heroverd te worden door de mensheid. Harvest is waarschijnlijk het meest bloederige strijdtoneel in de gehele Covenant-oorlog, naast de val van het belangrijkste militaire bolwerk Reach.

    [​IMG]

    Halo Wars bevat zowel een Campaign voor één speler als Xbox Live spelopties. De Campaign is slechts met één speler te spelen en draait grotendeels al dan niet helemaal om de val van Harvest en de strijd die daar gevoerd is. De Spirit of Fire, een schip van United Nations Space Corps speelt een grote rol in de strijd om deze planeet en huisvest alle legers die jij als speler in Halo Wars zal aanvoeren. Daarnaast beschikt het wapen over een Magnetic Acceleration Cannon (MAC) waarmee je vanuit de ruimte vijandelijk grondtroepen kan bestoken. De Spirit of Fire is niet een krachtig slagschip, maar excellereert in het uitvoeren van snelle grondmissies. Dit komt omdat het in enkele uren een uitvalbais kan opzetten in de meest onherbergzame terreinen. Een dergelijke Firebase is van groot belang in Halo Wars, vanuit hier stel je een leger samen.

    [​IMG]

    Naast de Campaign kan je de strijd ook via Xbox Live voortzetten en met maximaal zes spelers als UNSC of Covenant het uitknokken. In dergelijke Skrimish potjes krijg je de beschikking over alle denkbare legereenheden, van de befaamde SPARTANS tot de gevreesde Covenat Scarab.

    [​IMG]


    Overige informatie en media:

    Xboxworld Gamepage: Halo Wars
    Xboxworld Hands-On: Halo Wars
    Xboxworld Afbeeldingen: Halo Wars

    Packshots:

    [​IMG]

    [​IMG]

    XBW Gamertags: Halo Wars

    [​IMG]

    Voeg hier je gamertag toe

    Oude startpost
    Halo Wars

    [​IMG]

    Informatie:


    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Ontwikkelaar: Ensemble Studios
    Genre: Real Time Strategy
    Release: TBA
    Website: HaloWars.com

    Informatie:

    Concept Art

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Filmpjes:

    http://www.halowars.com/trailer.html
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  2. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Het word echt super, de tijd voor de vernieteging van reach, mischien is de trailer zelfs op reach :D Super, Gewoon Super
     
  3. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Retestrak!
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    waar is die trailer nog te zien? of ben ik te laat lol..
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je bent me te snel af | B0SS |, ik ga je startpost even editen dadelijk, om alle info en beeldmateriaal toe te voegen. :) Je topic sluiten en er zelf een openen is ook zo lomp.
     
  6. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    ik whouw ook al een topic beginnen maar deze game intreseerd muh niet halo 3 is te overhyped (het wordt wel een goed spel dat weet ik gewoon) maar om er dan een strategie game van te maken vind ik gewoon nep. maja dat is mijn mening. ik moet zeggen dat de trailer toch wel vet was!
     
  7. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een link van gewoon alleen de trailer van Halo Wars en niet de hele X06?
     
  8. | B0SS |

    | B0SS | Go!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste Halo zou eerst ook een RTS worden, maar uiteindelijk besloor Bungie de richting van FPS te nemen. Maar als de trailer een indicatie is van hoe het spel er uit gaat zien, dan is het zeker wel een spel om in de gaten te houden :b:

    Edit: Matrix...je owned :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe lol en er zijn er nu al 2 ^^
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dit spel verdient wel 2 threads ;)
    Mooi project, ben benieuwd hoe het gaat lopen
     
  11. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    weetje hoe vet dit is:p
     
  12. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Muziek is echt mooi! (beetje oosters)
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    WTF, MOET MEER INFO HEBBEN!!!

    sorry :+
     
  14. Dit is wel heel cool, over deze game moet snel meer info verschijnen. \o/
     
  15. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel, word echt te vet.
    Wat me al erg aanstaat is dat deze console RTS vanf het begin af aan als console rts is gemaakt, en niet zoals met LORT:BFMEII waarvan eerste de pc is gemaakt en dan controls verzinnen voor de console versie.
    Verder vind ik het echt te vet dat Ensemble Studios deze game maakt, ensemble vind ik tot de beste behoren wat betreft RTS.

    anyway... deze game word strak.._O_ :thumbs:
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er idd machtig uit, khoop alleen niet dat het halo universum teveel word uitgemolken
     
  17. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    www.halowars.com

    dit gewoon de shit worden samen met halo3

    ikke echt happy zijn nu :D:D:D:D:D
     
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    1: [​IMG] iemand een idee waarvoor dit kan staan?
    2: Waar zou dit passen in de verhaallijn van halo, ik bedoel het is voor Reach dat weten we zeker, maar waarom dan de BR in plaats van de AR? Ik denk dat we een Mark III pak zien of zelf nog eerder....en nog veel belangrijker WAAR de hell speelt het zich af 8)
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
  20. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet me denken aan de aankomende Quake Wars:D
     

Deel Deze Pagina