[halo] wereld 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door sexylexy, 29 nov 2002.

1. sexylexy

sexylexy Guest

ik zit vast in halo en ik wil verder (duh)
    ik zit in level 5 bij de opdracht: the third nog wat.
    (dat is na zo'n filmpje) waar moet ik dan heen? als ik naar buiten ga zijn er superveel aliens die ik niet aan kan (al 1000x geprobeerd) wat moet ik daar doen?

2. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, wees even wat duidelijker, ik denk dat het die plek is helemaal aan het eind.. maar dat is met dat filmpje van superweapons...

Sta je op een soort brug als je naar buiten gaat? Rij je in een tank? Wat zie je?

3. sexylexy

sexylexy Guest

de objective is:

>>Reach the transltion to the third chasm

ik ben allang uit de tank (al bij het begin van zo'n gebouw)
    en ik kom niet op een brug.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2002
  4. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Een filmpje, je bedoelt toch gewoon dat je van die zwarte balken krijgt en gewoon verder kan spelen. Maar he, ik ken al die titels van die objectives nie uit me kop dus omschrijf gewoon ff wat je status is en wat je precies moet overbruggen, dan zal ik het je duideliji vertellen (btw welke moeilijkheidsgraad?)

5. sexylexy

sexylexy Guest

moeilijkheidsgraad easy, er staat in het midden zo'n gebouwtje met ijs.

daar ergens achter staat laat maar zeggen een vergrote versie van ghost.
    het is gewoon sneeuw

6. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het al. Je gaat de bocht om (tussen de stenen door als ik het goed begrijp) en schiet (je rijdt in een tank, right?) de gastjes rechts allemaal af (een kogel) en dan verder die andere ook.

Gewoon oefenen, doe het rustig aan, spring er niet meteen helemaal in, rustig stapsgewijs om hoekjes knallen.

7. sexylexy

sexylexy Guest

thnx.... ik rijd niet meer in een tank.
    heeft iemand een NEDERLANDSE walktrough van halo level 5 of halo helemaal?

8. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    em ik heb er ook naar gezocht maar heb niks gevonden...maar goed ik heb em al een hele tijd uitgespeeld, als je vragen hebt post je ze hier maar;)

9. sexylexy

sexylexy Guest

Ja, maak is een walktrough nederlands voor level 5

10. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    da's het level Assault on the Control Room,mijn favoriete level,je moet daar alles afknallen,de Gasten,de Ghosts,de Wraith(die Covenant tank)en dan komen er achter die tank 2 Hunters
    Oh ja,er komt ook nog een Banshee aanvliegen,je knalt iedereen neer,gat de kant op waar die hunters vandaan komen en dan ben je bijna bij het stukje waar je uit je tank moet(je gaat dan met je tank een hevel af,eerst de Covenant neerknallen,en dan kom je wat mariniers tegen)Dan komt er een Covenant dropship en iets verder nog 2 hunters en dan kom je bij wat pilaren,daar moet je uitstappen en te vort verder en dan vindt je het wel.:cool:

11. sexylexy

sexylexy Guest

12. sexylexy

sexylexy Guest

daar stat zo'n hele grote soort van ghost die ik maar niet dood krijg en ik ga steeds door hemdood

13. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    blijf bewegen!!! dat is belangrijk bij die "covenant tanks".
    je kan ook gebruik van hun A.I. maken, ga bijvoorbeeld bij een hele grote groep covenants rond rijden/lopen, en dan knalt die tank ze voor je neer. (moet je zelf natuurlijk wel weglopen:) )

14. sexylexy

sexylexy Guest

Kan je ze wel dood krijgen? ik heb gehoord dat je ze met de rocket laucher kan doden, maar waa rkan ik die vinden?

15. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    die ligt helemaal aan de andere kant van waar de tank staat, er stond daar een warthog en ook wat marines, en heel wat wapens op de grond, waaronder dus een rocket launcher
    het kan trouwes ook met granaten maar das moeilijker

16. sexylexy

sexylexy Guest

Dus ik zou helemaal terug moeten voor de rocket launcher?

17. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je tank niet mee?!?!
    Anders heb je een Rocket Launcher of heel wat Plasma Grnades nodig(probeer er zo dichtbij mogelijk te komen en blijf bewegen)

18. sexylexy

sexylexy Guest

ik hewb die tank vermoord met een gun furret. daarachter staan van die stekelmannetjes. ik moest helemaal terug naar het begin. en met de lift naar boven en alle aliens platgeschoten. toen moest ik met de lift naar beneden. moest ik weer in het sneeuw kom ik bij zo'n gebouw. daar ben ik nu bezig met aliens doden. maar ik wee tniet meer wat ik moet doen.

19. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    lollige topic als je dit zo doorleest :D

20. sexylexy

sexylexy Guest

wat moet ik daar doen??

Deel Deze Pagina