[XOne] halo wil niet online spel met xbconnect!!

Discussie in 'Games' gestart door xbox, 30 apr 2002.

1. xbox

xbox New Member

Leuk Bevonden:
    0
    beste xbox fans, ik heb ff een vraag ik heb xb connect gedownload en heb mijn xbox on mijn hub aangesloten
    ,nu wil ik proberen halo online te spelen dus ik zet mijn xbox in dat scherm bij halo waar staat :looking for game.
    Nou dan kies ik bij xbconnect een game klik daarop en ren naar mijn xbox, maar hij blijft maar staan op looking for game en als ik dan weer bij xbconnect kijk op de comp. staat daar dan xbox traffic bla bla internet traffic bla bla en dan staat er remote : not detected ik weet niet of dit er wat mee te maken heeft, maar ik wil graag online spelen ik hoop dat jullie kunnen helpen (heb al gezocht hier maar kon nie veel vinden)

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien problemen tussen pal en ntsc?

3. xbox

xbox New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het niet want i kies wel steeds een pal room

4. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    probeer gamespy tunnel

5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wacht op xbox live?

6. xbox

xbox New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb gamespy ook geprobeerd precies hetzelfde gedaan xbox aan gezet - naar scherm waar staat looking for game staat gegaan, kamer gekozen, dan iedereen op ready drukken host laucht game dan komt er zo'n klein schermpie waar je dan kan chatten onder het spel.
    maar dan blijft dat looking for game er gewoon staan 1 x werd ik het ff zat ff gerestart en in een keer stond ie er!! ik op klikken toen zij hij dat ie nie kon joinen nou blijft ie gewoon steeds weer dat looking for game zeggen kan iemad helpen???

7. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon een Extra netwerk kaart kopen ;)

en dan vanuit je netwerk kaart met een Cross straigt kabel naar je Xbox...en klaar...dan kan je spelen via gamespy heel makkelijk ;)

8. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Opletten dat je niet met NTSC games meespeelt. Ook duitse, franse en italiaanse games zijn niet compatible.

Wat bij mij het grootste probleem was, was de firewall. Ik heb namelijk een router met ingebouwde firewall. Het openen van de TCP en UDP poorten zoals vermeld in diverse faq's werkte niet. Alleen het uitschakelen van de firewall werkte. (DMZ inschakelen en alle data doorsturen naar jouw PC.)

Met een hub moet het wel werken geloof ik. Je hebt een gewone UTP cat.5 kabel gebruikt? Er bestaat ook een zg. crosscable welke bijna hetzelfde is, alleen de naam zegt het al, er zit iets gekruist in. Wanneer je de Xbox direct op een netwerkkaart aansluit, heb je zo'n crosscable nodig, anders een gewone kabel.

Probeer anders Gamespy Arcade met de Gamespy Tunnel software even.

9. Radar

Radar Advanced Moo Device

Leuk Bevonden:
    0
    Ja , dat klopt BounceMeister
    Maar een straight cross cable (Quen) is net zoiets als een rond vierkantje.....

10. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Is er hier iemand die het werkend heeft met 1 netwerkkaart en een HUB eraan? Ik heb zelf een router, das weer wat anders dan een hub namelijk.

11. homeboy_nl

homeboy_nl XBX Live, here I am!

Leuk Bevonden:
    0
    1: Xbox direct verbinden naar je pc d.m.v. een crossed kabel OF Xbox verbinden via een HUB d.m.v. een standaard kabel.

2: Start je Xbox op, totaan het "looking for game" scherm en start gamespy

3: Join een room, hit ready en w8 totdat de persoon het spel start. Het verschijnt dan vanzelf op je scherm.

Heb je misschien nog een firewall draaien ofzo? ZoneAlarm of iets dergelijks?

12. xbox

xbox New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee geen firewall, maar dus dat van pal en ntsc wist ik al maar zelfs een franse en een duitste versie van halo kunnen dus nie met elkaar online spelen, om maar wat te noemen nou bedankt voor de info

13. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    Dat remote: not detected kan te maken hebben met dat je via een proxyserver verbinding maakt, xbconnect support dit volgens mij niet...

14. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net de laatste XBConnect geprobeerd, 1.0i. Werkt dus niet, terwijl GameSpy het wel doet!

Ik zie ook geen host detected bij elk van de enige 2 PAL hosts die er zijn.

Nee, de interface haalt het niet bij gamespy en de gameplay sux dus ook groots. Het werkt gewoon niet!

Ik heb geen proxy, de firewall staat uit, en, zoals ik zei, gamespy doet het wel...

15. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    tsja als gamespy het bij jou beter doet, dan vind jij dat natuurlijk het beste proggie..
    maar bij mij is het net andersom en loopt gamespy altijd verrot en krijg ik bij xbconnect het beste resultaat

[edit]
    hoe kan je het trouwes over de gameplay hebben, want als ik het goed begrijp heb je nog geen één game via xbconnect gespeeld....
    [/edit]

Laatst bewerkt: 1 mei 2002
  16. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    vandaar de slechte gameplay, ik vond er niks aan!

Deel Deze Pagina