Ik zie net dat het topspel halo eindelijk een classic wordt. Dat betekend kort samengevat: Hij gaat 30euro kosten. Hij heeft wel een iets lelijkere cover (vind ik dan) En dit alles is vanaf 2 april mogelijk. (en voor de (wannabee)mod's; het is al eerder genoemd maar daar stond geen datum bij vermeld)
De cover blijft natuurlijk hetzelfde MAAR.....er zit een classic rand met al dat wit omheen en dat vind ik persoonlijk minder.
LOLz dit wou ik ook net zeggen maar zo het de moeite waard zijn als je hem al een keer heb geleend en offline mode heb uitgespeeld (singleplayer) en dan alleen voor de Multiplayer..Xbconnect..zou kopen, zouden jullie dat doen?
naar mijn weten ook enter the matrix en midtown madness 3 misschien dat ik later nog meer titels te weten kom edit: ook doa xtreme beach volleyball word classic edit2: ook blinx the time sweeper
Je vraag slaat natuurlijk nergens op, hier kunnen wij geen mening op geven. Als jij graag via xbconnect speelt dan moet je m kopen daarvoor, zo niet dan laat je het he.. En ik denk niet dat als je m uit heb gespeeld je het kan laten om m nog een keer uit te spelen
alle spellen die nu classic worden zij overal al lang tegen classic prijzen te krijgen dus heb je er eigenlijk niets aan
en dat terwijl halo in veel charts nog in de top10 te vinden is, of er net buiten. maar dan kom je microsoft natuurlijk wel beter over
Jup... idd... kreeg zaterdag andere voorkantjes voor de normale versies die ik nog had liggen. Maar op 2 april worden deze spellen classics: Halo DOAXBV Blinx Midtown Madness 3