Halo Zit Vast Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door ron, 4 apr 2002.

1. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    heb effe een nieuwe topic geopend...de andere werd een beetje onoverzichtelijk.

zit nu bij die "FLOOD" te kloten....ik ken geen flood meer vinden, ben ook bij de knipperende lichtbrug geweest....maar ik lijk alleen maar rondjes te lopen...argghhh =( brug af.....rondjes lopen...kan nergens verder, deuren op rood (kan er dus niet door)...dan weer via dat brandende geval omhoog naar niveau van de knipperende lichtbrug....maar ook daar kan ik nergens heen....en nogmaals....nergens geen flood meer te bekennen...raar maar waar....:confused: ..

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    *WouteR heeft al maanden geen Halo SP meer gespeeld (de smiegt) dus vertel ff welk level..

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    level 6, moet je volgens mij naar beneden waar die brug knipperd, en dan door een deur heen, en in de volgende kamer via een kist omhoog en dan weer terug naar de kamer waar de brug is, en dan ben je aan de andere kant

heb vanmiddag lvl 6 nog gedaan co-op, maar weet niet zeker hoor, ik was al die ballon flood aan het schieten

4. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ja , dat kan ik me ook nog herinneren.

je moet naar beneden "vallen" en dan daar komen met een soort van krat/ silo waar je op kan springen in 1 van de hoeken van die grote kamer .. (of het was 1 kamer eerder dan die knipperbrug)

maar in ieder geval je moet zo'n Silo/krat op springen\
    nog een krat en dan ben je omhoog.

5. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ben er al aan uit (met geluk)

:) haha met wat geluk ben ik eraan uit nu !!

liep al 2 dagen in die level te kloten....was al op alle plekken geweest....ook al op die kratten bij dat brandje....en ook al op die ... ja wat is het....verhoging zal ik het maar noemen waarop wat dode mariniers en aliëns liggen en niet te vergeten shotgun ammo en een verbanddoos om je kracht wat op te vijzelen....nu vanaf deze verhoging...waar ik dus ook al tig keer geweest was, kun je springen op de hoger gelegen etage, ook dit had ik al meerdere keren geprobeerd en dit lukte dus ook niet..nu sprong ik per ongeluk achteruit en wat blijkt....je kan dus wel op de hoger gelegen etage springen, maar je moet het aan de goede kant doen...hehehe}:] , dan kun je weer naar die lichtbrug...effe aanschakelen...eroverheen, wat "flood" neerknallen en met de lift omhoog waar je maten staan te wachten om naar buiten de jungle in te trekken.... hier GVD nog meer van die klote "flood" , kwam bij een soort van gebouw aan waar ik werd aangesproken door zo'n blauw vliegend geval....deze moest ik volgen....en zo naarde volgende level...."the library".....jippe....kan ik morgen weer verder...eindelijk een nieuwe uitdaging.....yes !:+

6. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ja en wat is dat volgende level tof man ! (not! =()

mzzl Munch and @be

7. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja het volgende level is echt niet leuk

8. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    de Library is echt saai klote level .
    echt die muren zijn zo saai als me neus :+ .
    echt gemaakt voor exra tijd ofzo

9. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    hah
    library roelt echt wel :)
    met die zingende monitor (dat vliegende robotje dus)

geeft echt goeie sfeer, vind ik dan, dat er geen weg terug is :)

10. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Dat level na de library, two betrayals is echt klote, die banshees zijn wel stoer, maar het level is zo saai!

11. x-box man

x-box man see you on 360 live!

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ook codes voor halo?????:cool:

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Neej nog nie

Deel Deze Pagina