wat is halo een kut spel het is veel te kort te traag als je loopt lijkt het alsof je niet vooruit komt heb ik het nog niet over de voertuigen gehad wie heeft dat besturings stysteem bedacht geen multyplayer met bots het enige mooie zijn de mooie plaatjes en daar koop ik geen spel voor geef mij maar red alerd van ps2 maar ja ieder zijn eigen spel
geef mij maar red alerd van ps2 ten eerste ra2 is niet voor ps2. en als jij halo binnen 25 uur hebt gespeeld dan ben je wle een topper hoor en mat al dat gezeik dat het een kut spel is val ons daar niet mee lastig ok
Traag? Ik heb niemand 40 Km per uur zien rondrennen, en dat een etmaal lang. Jij wel? Kort? Als je op Easy speelt ben je idd zo mee klaar, maar maak mij maar wijs dat jij hem op Legendary snel kan uitspelen! Bestruting van wagens vind ik juist handig, zo kan je lekker snel zien waar je heen moet zonder je hele auto te hoeven omdraaien. Tegen bots spelen is geen ruk aan, tegen drie vrienden is 10x zo gaaf. Of over het internet. Waarom open je hier nou een heel nieuwe thread over, dit had je ook al eerder in een andere thread geplaatst. :{
Waarom open je hier nou een heel nieuwe thread over, dit had je ook al eerder in een andere thread geplaatst kheb dit ook al gemeld hopen dat ze er wat aan doen ban die gozer ofzo