halo

Discussie in 'Algemeen' gestart door meima, 26 dec 2002.

1. meima

meima Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, wie kan mij helpen.
    Als ik in het tweede level ben geland en met de jeep mariniers heb gevonden komt een schip ons halen.Maar wat ik ook probeer,ik kan niet in het schip komen en dat vertrekt zonder mij.Wat moet ik doen.WIE???

2. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    he je moet bij het ingangetje staan waar alle mariniers ook in gaan.dan kan je er d8 ik in

3. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Dat schip komt niet JOUW maar die mariniers halen. Je moet nog meer mariniers gaan redden. Er zijn totaal 3 van die plekken d8 ik waar ze zijn...
    En bij de 3e keer kan je wel instappen. Ga dan gewoon naar de plek toe waar ze instappen bij die pelican en op t scherm staat dan wat je moet doen om in te stappen. "X" ofzo indrukken d8 ik...

4. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    je kan pas in dat schip als je alle mariniers in het hele level hebt gevonden, dus als je voor de 1e keer mariniers hebt gevonden kunnen alleen die in het schip en zal jij verder opzoek moeten naar meer overlevende

5. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst nog andere mariniers vinden. Als je met je jeep het riviertje volgt kom je bij een waterval uit. Daarzo moet je zijn.

6. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik stoor me trouwes fucking erg aan die marine, ze zijn dom en lomp, bij het 4e level blazing die homo's mij altijd op met hun debiele granaatje gooien

7. Jasperaldo

Jasperaldo Prof voetballer

Leuk Bevonden:
    0

t zou niet mogen :mad: :p

8. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Over level 2

Nadat je de ventje's gered hebt komt dat schip met een warthog(dat voertuig/die jeep) dan rij je door naar benede en vind je als je benede bent rechts een grot en dan zegt cortana:This cave is not build in a natural formation so it must leads somewhere als je hem hebt uitgereden kom je idd bij een rivier,rij daar in totdat je LINKs van je 2 blauwe lichtje's ziet rechts zie je mischien eerder maar doe eerst die linkse daar moet je ze weer redde als je ze allemaal dood hebt en er leve nog mariniers komt er weer een schip en moet jij weer naar het volgend dorp,rijd nu terug naaar de rivier en precies aan de overkant ist volgend dorp red die ook als dat gedaan is w8 dan een tijdje,dan krijg je een orangje pijltje dat je naar et volgend drop kan,ga daar heen red that ook nog ff,en dan kan je instappe op et laast in het vliegtuig als je ergens binnenkan zal dit altijd op je scherm verschijnen,met press (X) to enter

hoop da ik duidelijk genoeg was en dat je er wat aan had
    suc6 er verder mee als je nog vrage hebt vraag et dan maar gerust....(heb em op alle dif's elk lvl uit :) )

Laatst bewerkt: 6 jan 2003
  9. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan een kurkentrekker maken met de warthog.

Deel Deze Pagina