Halo

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sub-zero, 15 jan 2003.

  1. Sub-zero

    Sub-zero Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo gasten,

    Heb Halo uitgespeeld op normal niveau en ik vind het verhaal echt heel goed. Ook hoe je moet ontsnappen uit "the Autumn Pillar" is heel origineel bedacht vind ik. Maarhuh.....

    Ik heb gehoord dat als je Halo uitspeelt op legendary niveau je een alternatief einde krijgt te zien.

    Is dit waar of is dit onzin?

    Hopelijk kunnen jullie dit mij vertellen, want dan is het tenminste de moeite om Halo op dat niveau nog een keer uit te spelen.
     
  2. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is waar, kheb hem ook op legendary uitgespeelt maar verw8 er niet al te veel van hoor. het is misschien 30 sec dat extra filmpje, maar kvond het wel de moeite waard.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2003
  3. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Het einde is dan idd anders, maar het verschil is volgens mij niet zo groot.
     
  4. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    ik verklap 1 ding

    Master chief+covenant das alles wat ik zeg :)

    maar idd het is er maar legendary is VEEl moeilijker dan normal merk je vanzelf wel.

    Suc6

    greetz
     
  5. shootergod

    shootergod Guest

    ja, het is VEEL moeilijker, en dat filmpje is niet zo bijzonder zul je denken, maar je kunt ook alleen het level THE MAW uitspelen op legendary, krijg je het filmje ook hoor :D
     
  6. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je doen, maar het is leuker als je het spel echt helemaal uitspeelt, dan heb je Halo ultiem ervaren ( dat is mijn ervaring hehe ) :D
     
  7. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Tsja maar zoiets moet je niet doen,je moet alles op legend uitspelen daarna pas het filmpje onder elk lvl 3 koppen staan veeel beter :),nee maar tis natuurlijk veel leuker om alles nog is te doen op legend,in plek van alleen voor het filmpje gaan,vooral de eerste lvl's met alleen covenant kan je de A.I. is goed zien etc.
     
  8. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de beloning te mager,maar een paar seconden ander filmpje om legendary uit te spelen
    btw voor de threadstarter:het schip heet The Pillar Of Autumn
     
  9. shootergod

    shootergod Guest

    ik heb et zo gedaan:

    eerst het laatste level op legendary, voor het filmje en daarna alle levels
     
  10. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was een keer met een vriend en toen zei ik vor de lol:

    hey laten we legandary proberen, en toen kwamen we erachter dat in coop mode legendary wel pittig is, maar niet onmogelijk dus dat vonden we een leuke uitdaging, hoppa boem alle levels op legendary. en daarna de overgebleven heroic die ik niet in me eentje kon klaren.
     
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    moet je ff checke:

    waar je het laatste stuk moet rijden naar de fighter bay zijn twee afkortingen, bij de tweede moet je in het midden stoppen, hier zie je aan je rechterkant een zijgang met een Grunt. Deze zwarte Grunt staart je eerst ff aan en begint iets te lullen over hard vechten en drinken enzo. Hij heeft geen wapen dus als je een GRutn wil bestuderen is dit je kans...:D
     
  12. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    ??? Snap niet waar je bedoelt?
     
  13. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    Ze vechten om een assault rifle. (Gewone Gast en een Covenant)
    Dan zien ze het schip ontploffen...''This is it'' Zegt dat ventje dan
    ''Hold me'' En ze omhelzen elkaar :)
    Mooi einde :p }:] :p
     
  14. holland_is_mad

    holland_is_mad Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    I heard that you get 2 new weapons if you clear the game in easy and then in legendary within 3 hours.
    Is this true? And if so what kind of weapons are those 2?
    If true wouldn't it be impossible to do? Only the very best could do it!?:confused:
     
  15. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    No it's not true,and yes it's very hard to get it,but are you really english?or can you just speek dutch,but in any case it's a lie also like if you complete the game you can carry 3 weapons at the same time,it doesn't exist (only in 1 lvl it's a bug)
    so don't even try to get it,but it's still fun though :)
     
  16. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    I think I can clear the game in co-op on easy for under 3 hours,but you don't get any extra weapons if you complete the game
     
  17. darkmanf1989

    darkmanf1989 Be True To Yourself

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel waar
     
  18. shootergod

    shootergod Guest

    wat bedoel je?????
     

Deel Deze Pagina