Halo

Discussie in 'Algemeen' gestart door X Heer, 25 jul 2002.

1. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wat jullie van Halo vinden?
    -Waarom is Halo zo goed,houden jullie van 1 person shooters?
    -Is het een hype?
    -Wat maakt Halo zo speciaal?

Gewoon voor wat duidelijkheid hoor:)

2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    hijs gewoon the best of the best

3. Alfa V6 Man

Alfa V6 Man Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    De muziek, de gfx en de special effects. Alles is goed. Ook het besturen van de verscheidene vehikels is kewl verwerkt in de game :D

4. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    1. fps vin ik niet het leukst normaal

2 toch is hale de beste console game ooit voor mij.

3 waarom, nou omdat het verhaal mooi is en de muziek is echt een 11 waard en de sfeer van de levels. en de komische dingetjes en alles is natuurlijk perfect uitgewerkt enzo, en de voertuigen zijn ook vet

5. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en de A.I van je tegenstanders is ook heel goed

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    De goed SP en MP ervaring

7. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Halo is absoluut geen hype. Halo is het beste spel wat er te krijgen is op de Xbox. Vooral de buitenlevels zijn zeer mooi en gemaakt met oog voor detail. En de diverse voertuigen zijn ge-wel-dig!!!

Natuurlijk, we zijn lekker gemaakt met previews met meer voertuigen en wapens, maar als developer moet je natuurlijk niet meteen alles uit de kast halen... Hierdoor zit iedereen nu al met smacht te wachten op het tweede deel. Ik in elk geval wel!

Maar tot die tijd: Halo kopen en keep on gamin'!

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Allereerst is Halo echt geen hype.. tenminste niet als je met hype een spel zonder inhoud, wat niet waar maakt wat het beloofde bedoeld..

Zelf vind ik FPS wel leuk maar het is normaal zeker niet mijn favoriet (hoewel ik er wel verscheidene heb gespeeld).
    Halo is daar echt een uitzondering op de regel op, ik heb meerdere spellen op de Xbox maar Halo blijft mijn favoriet..
    Waarom ie zo goed is.. Hele goede gameplay, op geen enkel moment in het spel heb je het gevoel dat het er niet eerlijk aan toe gaat.. De graphics zijn erg goed, zeker in de buitenlevels..
    De A.I van de tegenstanders is ook heel goed gedaan.. Grunts die van je wegrennen als ze verliezen, Elites die dodgen en dekking zoeken.. en de Breed met hun suicide achtige aanvallen.. Er is een flinke diversiteit in tegenstanders en hoe ze reageren..
    Het is ook niet alleen maar mindless rennen en blasten (kan wel als je dat wil hehe) maar je kan ook tactischer spelen, als een grunt slaapt kan je naar hem sneaken en dood meppen.. van afstand snipen etc etc .. je kan een beetje op verschillende manieren spelen met ook het gewenste resultaat..
    De sfeer in het spel is waanzinnig.. Je gaat van massive outdoor battles waar een grote chaos is naar bijna alien achtige corridors waarbij je niet weet waar de volgende vijand vandaan komt.. Er zijn eigenlijk maar heel weinig momenten geweest terwijl ik halo speelde dat er niet een gevoel van spanning was.. De muziek speelt ook een hele grote rol daarbij, die is doeltreffend goed :)
    Overall zijn de geluids effecten ook goed gedaan.. het geluid van de vuurwapens zijn effectief en heel realistisch.. het gekwetter en de opmerkingen van de grunts en marines is heel goed gedaan en soms erg grappig..
    Wat halo speciaal maakt?
    Ik vind zelf dat Halo speciaal is doordat het een heleboel elementen goed combineert.. Zoals het gebruik van voortuigen.. Dat is wel eens eerder gedaan/geprobeerd in een FPS maar nooit in zoals in Halo en zeker niet zo goed als in Halo.. Maar wat Halo echt speciaal maakt denk ik is het verhaal.. Die is voor een FPS gewoon enorm goed.. Je heb echt het gevoel dat je betrokken bent in het verhaal.. Terwijl de gemiddelde FPS weinig tot geen verhaal heb en het alleen op gameplay gooit.. Halo heeft beide.. een goede gameplay en een net zo goed verhaal..
    hehe het is een lang verhaal geworden maar ik hoop dat je er wat aan heb.. :)
    En als ik je 1 spel kan aanraden voor de Xbox is het Fusion Frenzy :+ :+ :+ :+ hehe Halo natuurlijk!

9. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Het mooiste van HALO vind ik dat het iedere keer als je het speelt anders is. Spellen als MOHF zitten vol met scripted events, zo van: als ik nu dit gangetje inloop ontploft die onderzeër daar. De eerste keer is dat een verassing, maar als je het level opnieuw speelt is het wel een beetje nep. Je weet ook vaak al van te voren dat als je ergens een straatje inloopt, er opeens vijandjes komen die er eerst niet waren. Dit soort dingen heeft HALO dus veel minder, de vijandjes hebben geen vaste plek waar ze staan als je binnenkomt zeg maar. De ene keer loop je door een deur en word je meteen beschoten, en de andere keer zie je die gasten gewoon op wacht staan en hebben ze je niet door tot het te laat is. En de A.I. is ook gruwelijk goed, en de controls, en de graphics, en het geluid enz.....enz....

10. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is een gehyped spel, maar dan wel een die de verwachtingen wél inlost!
    Het is een mooie, leuke,... prachtige game, en daarmee basta! :p

11. Flood

Flood Guest

ten 1ste zijn first person shooters gewoon vet. En bij dit spel is de gfx en de gameplay gewoon tha bomb...daarom is het zo goed
    + de multiplayer levels zijn vet

12. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon kopen die hap...

Je zal niet teleurgesteld zijn!!

13. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    morgen ga ik hem kopen:cool:

14. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    je ziet al dat deze mensen (Nemesis en Stijn vooral) zo van deze game houden dat ze niet kunnen stoppen met praten erover.

Ik ben er ook zo-1 , die dit ook allemaal van Halo vind ,
    maar hoef niet veel te typen omdat de meeste voor mij het al gezegd hebben wat ik vind...

15. iLLeLogicaL

iLLeLogicaL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon het beste spel van het jaar !8)

16. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    GEWOON HET SFEERTJE MAN!

17. iLLeLogicaL

iLLeLogicaL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stijn heeft gelijk alles is verschillend buiten dan
    bij splitscreen:eek:
    Maar weet je wat tof is je kunt in level in 3wapens hebben