Halo2: sparringspartners gezocht op beginnersniveau

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PlayTimeGirl, 21 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PlayTimeGirl

PlayTimeGirl PlayTimeGirl

Leuk Bevonden:
    0
    :: Ook net begonnen met Halo 2 en nog niet zoveel ervaring? ::
    :: Ook soms al blij dat je eens een keer niet laatste bent? :) ::
    :: Geen gelegenheid om rustig combo's te oefenen omdat je, nadat je eindelijk de juiste wapens hebt gevonden op de map, alweer aan het respawnen bent? ::
    :: Ook verbaasd dat Matchmaking je toch tegenover spelers zet van levels ver boven je? ::​

Komt dit je o.a. ook bekend voor? Misschien dat je ook eens rustig een map wilt verkennen en trainen met spelers van hetzelfde niveau.
    Ik hoop een klein clubje te kunnen beginnen van spelers (level 1 t/m 7 zeg maar) die tijd willen investeren in het leren van de technieken, combo's, tactieken in Big Team etc. Niet alleen jezelf trainen, maar ook helpen de anderen te coachen als je bv een nieuwe tip of truc ergens hebt geleerd.

Plan is ook om zo nu en dan spelers van hogere levels erbij te vragen voor nieuwe tips en traninggames om het niveau op te schroeven. Lijkt je dit ook wat of ken je iemand die nu bijna nooit speelt voor een soortgelijke reden/frustratie, neem dan contact met mij op of laat een reactie achter in dit forum.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gewoon ranking gaan spelen :) .... dan kom je van zelf je niveau en mij tegen :eek:

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu lvl 22 of 23 ik wil jullie best wel helpen hoor...... Stuur me dan een PM dan kan ik je gaan trainen.

Laatst bewerkt: 21 jun 2005
  4. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Dit werkt niet, je leert het vanzelf wel gewoon en trouwens je bent zo hoger dan level 7 :p

5. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat er niet om dat ze wil spelen, maar ze wil maps ontdekken met spelers van haar eigen level... Dat doe je lastig tijdens een Rumble game.

6. PlayTimeGirl

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, probeer is heus wel, maar met de ranking kom ik toch geregeld tegen level 10-13 te staan....en dat is het snel klaar hoor. Het klopt wel, er zitten ook spelers tussen van lagere niveau's (dus dan ben ik soms niet laatste ;) ).
    Maar echt veel tijd en ruimte om alles onder de knie te krijgen is er toch niet.

Ranking ernaast blijven spelen, of bv zoals ik doe met de spelers uit de clan, meespelen met BTB, is belangrijl voor de andere oefening. Zie deze oproep maar als poging om een soort van "speeltuin" te maken waar geoefend wordt door spelers die er anders weinig gelegenheid voor hebben.

En als ik lang genoeg mijn best doe, kom ik je misschien wel tegen ;)

7. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Bungie was ook zo gul om ons de gamemode: Team Training te geven voor dit doeleinde.
    Hier kom je ook (niet altijd) best vaak newbies of guests tegen. Zo leer je het denk ik het best ;)

8. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ook dat speltype is er op gericht om te trainen elkaar af te maken, niet om een map te exploren. In zo'n speltype bespreek je niet dat je een bepaalde combo wil oefenen, maar gaat het er net zo hard aan toe als in de Rumble Pit...

Als PTG mensen wil hebben om een party mee te maken om levels te exploren, kom dan niet met alternatieven, maar laat haar toch.... Toch?

9. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een goed idee.

Ik heb Halo 2 net een paar weekjes.

Bij Team slayer ben ik level 10 ofzo, maar dat komt gewoon omdat me team een paar x heeft gewonnen ;-).

Voeg me maar toe. "Arie Bombarie"

10. PlayTimeGirl

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik net al aan Fardo aangaf, ranking moet je ook gewoon bij blijven doen...maar dit is om ff in een rustige omgeving te oefenen.
    Werkt niet zeg je, maar ik heb al veel profijt gehad van kleine custom games waar ik veel heb geleerd van anderen die mij trainden. Ben ook al vaker spelers tegen gekomen die gingen stoppen met Halo omdat het gewoon niet wilde lukken. Geen kans om te leren omdat het allemaal erg snel gaat etc.
    Ik zelf heb bv geen ervaring met de Xbox en met name de bediening van de controller, oefen daarom ook andere games. Halo is misschien ook wel niet het makkelijkste spel om te leren als je geen ervaring hebt ;)

11. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien moet je een eigen clan oprichten ofzo... 't Is niet erg als je de BlitsKickers daarom verlaat...

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben de slechtste xbox live speler ooit ;) ... Maar ja ik speel alleen s'ochtends en soms s'avonds ... je moet gewoon spelen ... misschien kunnen we weer eens een xbw competitie opzetten ... tegen Nederlanders spelen is namelijk veel leuker

13. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen xbox-live, maar ik speel het wel veel via lan.
    Als je de levels wil exploren dan ga je gewoon split-screen, en ga gewoon oefenen met lan of split-screen, zodat je de controls goed kan, en dan kan jij online ook wel een keer 1e worden;)

14. PlayTimeGirl

Leuk Bevonden:
    0
    ;)
    Met splitscreen heb je wel iemand anders nodig om mee te spelen...
    Heb thuis een extra controller....maar de "baas" wil het maar niet spelen. Hij vindt het een k*tspel ....helaas. Ben al blij nu dat ik zo nu en dan op live ben (na het koken natuurlijk, :9 ) dus ik ga niet zeuren dat hij mij helpt oefenen.

Ben al blij als ik via deze oproep een paar mensen in een groepje kan krijgen (en misschien wel een clan beginnen) om zo samen beter te worden.

15. PlayTimeGirl

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik doen!! Thanks!
    *)
    CU online
    PTG

16. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    heb gister een boost account gamaakt van level 1 :)

ik wil dus best wel helpen!

gamertag: FightingFishNL

17. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Je hoeft niet eens splitscreen. Je kan ook in je 1e een game offline beginnen. Ff wat lange tijd instellen en dan kun je de maps verkennen. En je hebt natuurlijk gewoon heel beeld :D

18. PlayTimeGirl

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe ik ook al regelmatig, alles bekijken en zoeken waar de wapens zijn en hoe je er het snelste komt (Zanzibar bv vorige week helemaal verkent).
    Maar dat wordt toch wel erg eenzaam hoor ;) en daarnaast oefen je dan niet het richten.....en gericht blijven terwijl je tegenstander door het beeld heen bounced ;)

Maar wel bedankt voor je reactie en tip!

PTG

19. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De gouden tip:

Zoek eerst een paar dames bij elkaar. Plaats dan gezamenlijk een bericht als deze. Het waarschijnlijke gevolg is dat 20 hornydogs als vliegen op de honing :D afkomen, en jullie 24/7 met al die kerels kunnen oefenen..... :D

Of richt een all-women clan op genaamd: 'Bitches in heat' :D

Hebbie zo 50 clanbattle-requests openstaan! Let op mijn woorden hehehehe....

Verder heb ik het al vaker aangegeven: Gewoon knallen en fuckall aan die etters die zitten te zeiken en zieken. Als je dan weer eens 1 kill en 15 deaths hebt na een slayerpotje zeg je gewoon droog 'normally I have the most kills, but today wasn't my day :D' En mappen verkennen is bs imo (imo imo imo :)), wapencombo's en gewoon killen is toch wat beter om goed te kunnen. Die mapkennis komt daarna echt wel vanzelf!

Maargoed, ik kan het niet uit je hoofd praten irl, dus via dit forum zal het dan al helemaal niet lukken hehe....

"Tarzan doesn't like difficult women" kwam ff in me op :D

20. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Daar heeft ze wat aan, Dikkie! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina