Is er een mogelijkheid om je stats te (laten) resetten in halo 2? Ik heb de game al een tijdje niet meer aangeraakt, dus als ik nu begin wordt ik van alle kanten ingemaakt. Bovendien en ik wel weer toe aan een uitdaging, en wil weer onderaan de ladder beginnen
nee dat is er niet maar stel deze vraag in de topic van halo 2 zelf en maak niet een apparte voor alleen jou vraag
Bungie is niet meer van plan de stats te resteten behalve bij de team previeuw lijst, maar dan moet je wel de nieuwe maps hebben. Maar er is altijd een gamemode als team training. Die is er niet voor niets. Ook kun je de gamemodes die je bij matchmaking krijgt in een custom game oefenen.
Omdat heel veel mensen cheaten en dus de rank niet eerlijk is, je rank is gemaakt om te spelen tegen mensen die ongeveer even goed als jou zijn, maar als je nu ongeveer level 30 bereikt kom je ongeveer 50% van de games die je speelt hackers tegen.
Tis gewoon heeeeeel erg logisch dat dit niet kan en eerlijk gezegd vind ik het een hele domme vraag. Gaat een level 35 zijn rank resetten, lekker dan voor de echte newbies :{ . Wanneer je je level kan resetten zou halo echt een uberkutspel zijn