Halo2 stats

Discussie in 'Algemeen' gestart door woolyonline, 23 feb 2005.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 23 feb 2005
  2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ken ik. Zeer goeie site. Ook zeer duidelijk.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    in deze thread kan je nog meer stats sites vinden

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Komt er eigenlijk nog downloadable content voor Halo 2? Wij wachten immers al een tijdje...

5. Da Big Man

Da Big Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *modmodus*waarom heb ik het gevoel dat deze post niet echt veel nieuws bevat om er een nieuwe thread van te maken *modmodus*
    Hmm lijkt me leuk als je Live hebt maar anders zul je zelf moeten turfen, en das best lastig tijdens een deathmatch :)

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Wat boeien de stats onderhand nog.. Van 22 naar 21 en bijna 20 gegaan in TS omdat Bungie het nodig vindt om mij steeds op die ****** ongebalanceerde maps als Colussus en Coagulation laat spelen.. En dan hebben we het nog niet eens over al die cheaters.. Dat Bungie zijn belofte maar waarmaakt, en begin maart met goede oplossingen (en extra's) komt

7. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga me ook maar eens aanmelden. Je wordt toch niet overspoeld met spam enzo?

8. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    De site update mijn stats niet. er staat dat ik 1 spel heb gespeeld :{ , na 1 spelletje level 15 kan toch niet? :cool: Eerder dacht ik dat als je je aanmeld dat het dan pas je stats registreerd. terwijl ik gister denk ik wel een ratio van bijna 3 had ofzoiets, ging gister vet goed. Wel jammer als dat er niet bij komt te staan (dat dáár weer voor hoef ik dan weer niet :p)

http://www.myhalo2stats.com/overall.php?tag=VySio

Laatst bewerkt: 24 feb 2005
  9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op www.bungie.net kon je toch ook zoiets van je eigen stats bijhouden ?

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is al algemeen bekend hoor. Daar kan je zien hoe het er met jou aan toe gaat op live!. Maar er zijn nog andere sites.

11. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke, maar welke zijn eigenlijk dan de beste want als er zoveel zijn dan weet ik niet eens meer welke ik moet nemen :confused:

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je nou precies? Je kan gewoon je eigen Gamertag invullen en zo je eigen stats bekijken. Hardstikke simpel hoor.

13. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat weet ik wel maar er zijn zoveel sites waar je je stats enzo kan bijhouden neem bijv. www.bungie.net of www.myhalo2stats.com en daarmee is mijn vraag: welke is nou de betere ? Duidelijk genoeg lijkt mij.

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
  15. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is www.myhalo2stat.com wel beter en gedetaillieerder, maar ik krijg hem maar niet aan de praat. niemand die me kan helpen?

uitgebreider? ik vidn het juist fijn om kills deaths ratio en percentage voor level up enzo ook te zien. kan je zien hoe goed je overall bent. Bij Bungie is het alleen maar levels checken, en games waar je goed gespeeld hebt even snel bekijken. dat was het volgens mij.

Laatst bewerkt: 24 feb 2005
  16. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken ze allebei niet echt goed maar vind www.bungie.net toch wat fijner werken, ook wat mooiere sfeer.

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Op bungie.net kan je ook precies zien hoeveel van je afgevuurde schoten je hebt geraakt etc. Is wel leuk om te zien.

18. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zie ik tijdens de game zelf wel. Nee ik wil mijn totale stats zien, dat van oude potjhes boeit me niet zo veel. af en toe als ik een keer een goed potje gespeeld heb om te patsen. Maar ik wil eigenlijk alleen zien hoe ik over het algemeen speel.

19. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals VySio zei vind ik ook de totale stats belangrijker maar toch kies ik voor bungie. :)

Deel Deze Pagina