Heey,
Ik ben the sbroiy, een van overlords van Dutch ragnarok.
Aangezien ons het wel leuk lijkt om het op te nemen tegen andere nederlandse clan heb ik de opdracht gekregen om een toernooi te organiseren.
Hierbij gaat het om het spel halo2. Shooter die je op je xbox zowel op je 360 kan spelen.
Wij zoeken naar maximaal 5 andere clans om tegen te vechten. Dus zijn we totaal met zijn zessen. Elke clan mag een team meenemen van 4 personen.
Uitleg:
We zijn totaal met 6 teams van 4 personen. We gaan spelen via een puntentelling.
Iedereen gaat een keer tegen elkaar spelen. Dus je speelt 5 keer totaal.
Winnen = 3 punten
Gelijk = 2 punten (wat alleen voor zal komen met dingen als CtF)
Verliezen = 1 punt
Clans moeten voor de wedstrijd bepalen wat voor speltype ze willen. Als ze er niet uitkomen dan wordt het gewoon slayeren.
Onthoud je punten als clan goed en meld die aan het eind bij ons. En PM me naar dit toernooi ff de link van je game via www.bungie.net
Degene met de meeste punten wint.
Als er gelijk spel is, moeten de 2 clans met hetzelfde aantal punten een re-match houden in speltype slayer.
De 5 eerste clans die zich aanmelden zijn aangenomen. Verdere aanmeldingen worden genegeerd.
Er zijn natuurlijk wel wat regeltjes in dit toernooi:
- Wij haten cheaters. Dus als ons ook maar enig klein dingetje in die vorm tegenkomen wordt je gelijk uit het toernooi gegooid
- Respect voor je medespelers en tegenstanders. Zo niet, GEDISKWALIFICEERD
- Plezier hebben natuurlijk
Laat maar wat van je horen als je geinteresseerd bent. (Pm mij of plaats een berichtje op onze site: www.dutchragnarok.net.tc )
Tot live,
The sbroiy
Laatst bewerkt: 27 okt 2006