Eyzz gasten! In Amerika hebben al paar mensen van de press halo3 kunnen spelen! Halo 3 is dus al speelbaar! (BETERS!) maar zoals jullie al weten, halo 1 halo 2 behalve het cheaten natuurlijk! Denken jullie dat er ook gecheat kan worden in halo3? I hope not! maar iedereen zijn eigen mening! tog! En zou je het spel meteen kopen of niet? Mijn persoonlijke mening,.... NATUURLIJK! halo3 Man, maar ik denk ook dat het zelfs vroeger uitkomt! Nou, ik hoor jullie reacties wel! laters!
Tadaaa Ik denk dat je daar beter verder kunt gaan. En uiteraard moeten er geen cheats in zitten. in ieder geval niet in de multiplayer, maar ik gok dat die er toch wel zullen zinn in de vorm van glitches dan.
al speelbaar wtf?? waar heb je dat vandaan gehaalt... er zal vast wel gecheat worden, en kopen doe ik meteen ja
enne euh over dat cheaten.. ik neem aan dat niemant dat wilt (tenzij dat je een n00b bent.. ) en ja ik koop hem gelijk en ik ga er alles voor doen om een Halo 3 LE te krijgen en ook wil ik ERG graag een officiele Halo 3 Faceplate !
en jij noemt jezelf champion? champion door het cheaten ja.. je bent kansloos! (srry mensen maar ik ben heel erg sjag en van dit soort mensjes word ik niet bepaald blij..)