[Halo3] Toernooi 03/2010

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door FearFlare, 21 feb 2010.

  1. FearFlare

    FearFlare Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Toernooi op halo3

    Intro:Binnenkort wordt er een toernooi gehouden en er kunnen 30 mensen meedoen. Dit zijn 3 vs. 3 Team BR . Wil jij meedoen stuur een private message onder de onderwerp "Halo 3 Toernooi 03/2010" met daarin je gegevens (zie verder voor voorbeeld). In deze toernooi kan je achievements krijgen waardoor je een titel kan vrijspelen. DIt is uiteraard alleen op dit forum en niet op je live account.

    Overzicht
    -Map & Gametype ; Op welke map&Gametype er gespeeld wordt.
    -Datum ; Op welke dag en tijd het wordt gespeeld.(Hierbij wordt geen rekening gehouden met de spelers)
    -Aanmelding ; Hoe meld je je aan.

    Map & Gametype:
    Maps
    • Guardian
    • Construct
    Gametypes
    • Team BR : Hierbij begin je met een Battle Rifle en 2 grenades.Verder is alles standaard "Slayer"


    Datum:Maart 2010 nog geen exacte dag en tijd.

    Aanmelding

    In de private message moet je het volgende verwerken
    • Gamertag
    • Hoe beschrijf jij jou ervaring*
    • Wil je samen met iemand in de team zitten Ja/Nee , zo Ja wie dan?
    • Met welke toernooi wil je meedoen in dit geval is het "Halo 3 Toernooi 03/2010".
    *Optioneel
    Voorbeeld
    Gamertag: X FearFlare X
    Ervaring: Ik speel ruim 2 jaar Halo maar ben niet een van de beste.Ik speel meer custom games dan ranked games.
    Team plaatsing: Ja , Ik wil bij "XboxFreak" en " I Xbox I in de team.
    Toernooi: Ik wil meedoen met "Halo 3 Toernooi 03/2010".

    Mocht je verdere vragen hebben kun je die hier posten en anders wel een private message sturen. Constructieve kritiek is welkom.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Achievements & Titels
    Door sommige dingen te doen tijdens de toernooien kan je achievements vrijspelen. Elke achievement heeft een puntenaantal die uiteindelijk een titel kunnen vrijspelen.

    Get Rid Off
    Vermoord elke lid van de tegenstanders binnen 5 seconden (5)

    Addicted to headshots
    Maak 20 kills met headshots als je meer dan 5kills zonder headshots er nog bij hebt speel je deze niet vrij .(20)

    Came from hell
    Maak 30 kills zonder 1x dood te gaan. (20)

    A Attack from the Undead
    Vermoord 3 mensen met een death from the grave (5)


    One Man Army
    Speel de "Get Rid Off","Addicted to headshots","Came from hell" en "A Attack from the undead" vrij.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2010
  2. FearFlare

    FearFlare Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina