[PC] Handheld Dilemma

Discussie in 'Games' gestart door Oldsk00l, 15 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    Hey jongens en meisjes van XBW.
    ik heb een dilemma.
    ik ga elk jaar op wintersport en daarvoor zit ik 11 uur lang in de auto.
    dus nu zat ik te twijfelen of ik een psp of een nds moet kopen.

dus......
    PSP of NDS en waarom ?

Grtz Oldy

2. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat deze thread gesloten wordt omdat je zelf je keuze moet maken aan de hand van de aparte threads over de handheld elk. Ik zou zogauw niet weten of er een vergelijkingstopic is en of dat is toegestaan. Anyway, excuses als ik fout zit :).

Ontopic: Ik zou persoonlijk gaan voor de PSP, hoewel de DS een leuke innovatieve manier van besturen heeft blijven de spellen en het scherm vrij beperkt. Een serieus/mooi spel is ver te zoeken op de DS hoewel je er lol mee kunt hebben. (ik heb beide consoles gehad). De PSP daarentegen biedt serieus entertainment op verschillende gebieden (GTA, maar ook bijvoorbeeld Lumines, een erg verslavend puzzelspel). Verder heb je een lekker groot scherm waarmee je ook video kan kijken (is zeer goed te doen).

3. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Voordat het misschien dichtgaat:

Ik heb beide systemen maar vermaak me veel meer met de PSP dan met de DS. Ook kun je op je PSP je eigen "Spulletjes" kwijt ;).

4. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    PSP als je van Graphics houdt en eventueel een filmpje wilt kijken of muziek luisteren. DS als je van vernieuwende gameplay houdt en niet vies bent van kleur.

Tip: Neem wel een carkit mee, batterij van de PSP zal zeker niet de hele reis volhouden en die van de DS waarschijnlijk ook niet. En kijk alsjeblieft naar de games die ervoor uit zijn. Welke games spreken jou het meest aan, neem die handheld!

5. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    thnx guys, ik denk dat het de psp word :)

6. SupahMaster

SupahMaster Guest

OMG Sony overloper!! !!1one1einswei3!1!1!one2three!!zomgwcpotstront1123!453!!2!!

:x

7. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor de ds lite gaan, dit omdat ie stuk goedkoper is en de batterij gaat 18 uur mee. overigens zijn de spellen voor de ds gewoon meer humor voor mooie spellen heb je toch een 360? de psp heeft geen touchscreen waar je toch echt leuke dingen mee kan doen

8. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik met je eens.

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik zat zelf ook te twijfelen, maar wil idd ook voor de DS gaan.
    waarom? ja.. het is een handheld dus echt goede graphics ga je niet voor.. tis vooral voor onderweg en dan is voor mij iets leuks belangrijker.
    De PSP kun je wel gamen en film kijken.. maar dat kun je beter en mooier op je xbox en je dvd-speler. dus het voegt voor mij niks toe.
    DS heeft gewoon fun games waar je je denk ik toch wel mee vermaakt.. mario kart, brain test etc. Daar kom je uurtjes wel mee door. twee schermpjes en touch screen zijn ook nogeens heel erg leuk.
    En hij is goedkoper.

10. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    zeker , ik heb mario kart sinds de eerste dag dat ik een ds lite heb gekocht, en speel dagelijks nog mario kart en het verveelt niet. ik kan overigens me ds ook heel makkelijk meenemen in me zak, bij een psp kras je dan al gauw je beeldscherm ( de ds klap je natuurlijk dicht)

11. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Xbox en dvd speler kun je dus alleen niet meenemen :eek:. Ik vind de PSP ook gaver, ik vind het gewoon een interessanter apparaat waar je veel meer mee kan doen. Muziek, films, foto's, internet explorer, muziekstations streamen enz. En als je voor kleurtjes wil gaan neem dan loco roco, vind ik persoonlijk leuker en innovatiever dan mening ds spel.

Ik heb trouwens ook een ds, voordat mensen me een sony fanboy gaan zitten noemen. Kvind ze beiden vet, maar als ik een van de twee weg zou moeten doen dan is het de ds. Die boeit me gewoon wat minder. \o/

12. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    maar ik vind het ook wel vet dat ik de psp als mp3 enzo kan gebruiken , ik weet het nog niet :)

13. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb beide maar de PSP spreekt me veel meer aan. De games zijn meer mijn smaak en de extra features zijn ook erg vet. Ik kijk regelmatig een film op me PSP. Ideaal.

Tip: Kijk welke games je het meeste aanspreken en of je eventueel de extra features ook belangerijk vind.

14. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    als je geen mp3 speler hebt dan is het misschien handig. maar zie je je al lopen met een psp in je zak of hele tijd in je hand? ik raad het echt niet aan om hem zonder bescherm hoes in je zak te doen. een vriend van mij heeft hem dan in een bescherm hoes in zijn zak maar dat ziet er niet uit omdat het een grote bonk is:9

wil je voor de fun gamen ( ook op internet, internetconnectie is echt in 2 seconden gedaan) dan moet je voor de ds lite gaan, wil je echt serieus mooie games gaan doen en films kijken dan is de psp geschikter. maar zoals ik al zei. mooie games speel je op de 360;) een handheld kan overigens nooit top grfx krijgen

15. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Als je wilt gamen in de auto zou ik zeker een ds kopen. Ik heb zelf een psp en mn broertje een ds maar op mijn psp is niet te spelen in de auto omdat dat scherm zo erg reflecteerd er niks meer te zien is.

16. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    en bij de ds lite kan je de helderheid van je scherm kiezen;)

17. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Kan bij de PSP ook, schat. _0/

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Jij hebt zeker de DS gehad tot 2 maanden na de launch, want het aantal toppers is veel groter dan dat van de PSP.

Wat ik altijd zeg: PS2 games draagbaar spelen, Mp3 + Muziek - PSP
    Innovatieve games, games met fun, Nintendo - DS

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit is toch een beslissing die je zelf moet nemen.
    Er is tevens ook een speciale thread over de PSP en over de DS.
    Jouw vraag is in beide topics al door meerdere mensen beantwoord en je had deze vraag daar eventueel ook kunnen stellen i.p.v. daar een speciaal topic over te openen.

Nintendo DS thread

Sony PSP thread

Deze thread gaat dus op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina