ik hoorde een gerucht over een ''xbox handheld'' weet iemand hier meer over.?? het stond dacht ik in de xbm.
er staat in xbm dat microsoft het niet uitsluit, als de verkopen van de xbox het goed doen. Maar zover is het nog niet.
Is nog helemaal geen naam aan gekoppeld. Je hebt de MIRA, een soort leuke laptop met die .NET shit erop. En je had geruchten over de Home Station die tot 3x toe de kop in zijn gedrukt door MS
ja dat homestation, zag er wel strak uit..........maar jah...........maar als ze een handheld produceren.........hoe zouden ze dat dan doen...............qua games ...........
Dit stond er in het XBM (grappig plaatje trouwens). Het zou wel kunnen dat Microsoft zich hier ook mee bezig gaat houden, dan krijg je een soort Pocket PC denk ik. Of het aanslaat is weer een andere vraag, maar ja de verkopen moesten eerst goed zijn en die zijn niet echt geweldig dacht ik zo.
Komt er ook xboy live uit maar het belangrijkste is dat het niet zon afzetter is als nintendo eerst gameboy dan gamboy pocket dan gameboy color dan gba dan weer super gba ze maken gewoon steeds teveel. en ze doen het express ze hadden gewoon die gba al gelijk met licht achter het schermpje moeten doen enz. Nintendo zijn gewoon afzetters
Verkopen van xbox gaan zo slecht niet hoor. Quote van persconferentie: The first European sales figures from Microsoft were announced with the company claiming 500,000 units sold in that territory along with an 88% attach rate for the all-powerful Halo. That's 440,000 copies of Bungie's breakthrough first person shooter for those of you slow on the math. In fact, Halo was leading the pack of top selling Xbox games along with the four other titles that sold more than 500,000 copies. All tolled, the Xbox could boast more than 20 titles that have seen sales of 100,000 copies or more compared to the ten 100,000+ titles for the GameCube over the first five months of each system's US run. Wadadadadadadadamn!!! Geen zorgen boys, deze doos overleeft wel. Tjek het nieuws op xbw. Al die games!!!!!! De dames van DOA......Whaaaaaa!!!!! E3 Nieuws!!! Tjek!!! Oftewel....die broekzakxdoos komt er ook wel aan!!!