Handleiding... Hey, Ik heb laatst een spel gekocht (2de hand) en die jongen was het boekje kwijt. Dus mijn vraag is: weet iemand waar je (nederlands talige) handleidingen kan downloaden? Bij voorbaat dank. Mods/admins dit mag toch wel? Of valt dit onder spam?
Handleidingen mag natuurlijk wel, cracks bijvoorbeeld niet! Welk spel gaat het om, is inderdaad wel makkelijk om te weten!
woops vergissing dit zou een reply moet zijn op de thread v/d handleiding http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=41443 Sorry !
Mensen mensen mensen... weten jullie wat ik denk? Rick12 heeft gewoon een gekopieerd spelletje gekocht (GEJAT!) en daarom zoekt hij nu een handleiding, omdat die er natuurlijk niet bij zat. Ik ben dit al zo vaak op andere fora en bladen tegengekomen, volgens mij heb ik het wel bij het juiste eind...
handleidingen zijn tog niet illegaal?! En je kan niet bewijzen dat hij heeft gekopierd. Beetje vertrouwen hebben in je mede xbw'er!
Ik heb alleen officiële games voor mijn Consols. Ik heb van iemand bij X-Bazar de Segapack overgekocht en daar zat geen manual bij. En toen vond ik bij toeval op de Austalische site de engelse manuals , alleen bij JSRF hebben ze een klein foutje gemaakt want sommige bladzijdes zijn in het Zweeds.
Hou zulke ongegronde valse beschuldigingen alsjeblieft voortaan voor je, want dit slaat helemaal nergens op Die jongen geeft toch de reden waarom hij geen handleiding heeft? Wie ben jij om daar aan te twijfelen zonder enig bewijs? Laat dat a.u.b. :{
Ik trip helemaal niet te veel! Ik wilde gewoon weer on-topic verder gaan en mijn excuses aanbieden aan Rick12 en Darkwing, zo had ik het namelijk helemaal niet bedoeld. En zouden we nu dan mss weer on-topic verder kunnen gaan?
Zuchht ... dit gaat nergens heen volgens mij ... maareh ... inmiddels laat de topicstarter niets meer van zich horen ... zou die nu afgehaakt zijn als nieuwe gebruiker??
Waarom zijn links naar warez sites verboden? Schending op het copyright? Datzelfde staat ook op het openbaar maken, publiceren, kopieeren, vermenigvuldigen van de handleidingen. Het is dus net zo illegaal... Niet alleen de software is beschermt, maar heel de game. Dus ook package desingn, logo's en handleidingen.