Is er een site waar handleidingen van spellen te downloaden zijn? Of heeft iemand hier handleidingen (evt. online) Ik zoek op het moment de volgende: NFS Underground 1 NFS Underground 2 Mortal Kombat: Deadly Alliance Racing Evoluzione Halo 2 Driv3r Red Faction Midnight Club 3
Zie je toch Ik Handig als je niet weet wat je moet doen in een spel of wat de hele bedoeling is, soms is dan een handleiding wel handig.
Volgens mij stonden er wat op xbox.com, beetje googlen zal je ook wel helpen. Ook even kijken op de site van de game nja succes
ja, gewoon op http://www.xbox.com/en-US en dan staan ze meestal op de "homepage" van de game die je zoekt_0/
@edding3000: heb je goed gezien @suka: thnxx, eindelijk iets waar ik wat aan heb @mark6275: ook jij bedankt!
@edding3000: in plaats van de wannabe-mod uit te hangen, kan een simpele report veel handiger zijn. Let daar in het vervolg op. @o0debbiej0o: welkom op het forum. Wellicht heb je de [faq]FAQ[/faq] al gezien. Zo niet raad ik je aan deze als de wiedeweerga door te nemen. Dan zul je zien dat het niet toegestaan is om op dit forum te praten over kopietjes, chips ed. Daarom gaat deze thread ook op slot. ~Closed.