Hoi Mannen, Geen probleem hoor, die US-kit. De demo's werken, registreren gaat prima! Wel even een adres opgeven in de states, maar navraag bij MS wees uit dat hier een willekeurig adres ingevuld kan worden, men gebruikt alleen je cc gegevens en je mail-adres... Dus, je kan het rustig doen...ik heb het gokje gewaagd en live werkt probleemloos! Chello, Amsterdam via SMC router...
nu niet echt de moeite waard meer he? Ik wacht nog wel effe die paar dagen... en wordt je dan trouwens niet met de amerikaanse server verbonden ipv de europese?
Dat vroeg ik me ook af... Ik heb geen modchip ivm live juist en toch draait het...dat snap ik ook niet. En live kiest de snelste reply, ik kom nu ook Fransosen tegen...die lijken me niet te connecten met de US...geen lag ook dus het lijkt me allemaal prima... Misschien niet de moeite voor 2 weken, maar ik kon niet wachten ;-) En als het werkt... ;-) Ik heb trouwens ook 59 euro betaald bij de psxshop, en niet meer...misschien een foutje van ze, maar is wel echtzo...
Idd die live kits uit de USA werken prima! Dat ze niet zouden werken was alleen maar een fabeltje. Leuk als je niet kan wachten dus! Of als er straks geen kitjes meer te verkrijgen zijn op 14 maart!
oja.. nog ff de complimenten aan de bazin van uhh world... die had het dus wel ff mis... ik moet zeggen dat ik dat heeeel erg slap vind! een beetje proberen je concurrenten eruit te lullen met nonsense...
Ach ja hij moet ook verkopen natuurlijk en eerst stonden hier threads waarin door verschillende mensen werd gezegd dat het hele gebeuren niet zou werken. Echter zoals je nu ziet werkt het gewoon.
Er werd inderdaad gezegd dat import packies niet de goede waren... Misschien zit daar wel een bepaalde bron van waarheid in. Je meld je namelijk aan op een postcode van een ander. Daar zit natuurlijk wel het risico. En misschien zitten er nog wel meerdere nadelen aan. Er schuilen altijd wel addertjes onder het gras. MS was gewoon nog niet klaar in Europa, daarom gaven ze de pakketjes hier nog niet uit. Ik vind dat je daar dan gewoon respect voor moet hebben. Ze willen de gamers gewoon de best mogelijke connectie geven. Daarom zijn ze in gesprek met providers enz. Op 14 maart hopen ze klaar te zijn en alles voor elkaar te hebben. Weer een kwestie van normen en waarden... die komen me echt de neus uit tegenwoordig...
Uhm ben het gedeeltelijk met je eens. Dat MS Xbox Live op 14 maart hier brengt heeft een andere reden dan jij verteld. Die gesprekken hadden ze namelijk net zo goed kunnen voeren tijdens de onderhandelingen die ze eerder in USA voerde. En bovendien De xbox kwam hier ook pas paar maanden na de Xbox in USA. Dat had er niks mee te maken dat ze Europa nog klaar moesten maken voor de Xbox.
ze doen tegenwoordig alles om elkaar naar beneden te halen. Maar goed, dat is cool, kunnen mensen nu al importen toch
Oke het is natuurlijk geen toeval dat Live! een jaar na de release van de Xbox komt. Daar heb je gelijk in. Maar er zit gewoon een risico aan het import gebeuren. Niet speciaal het importeren van het starterspack, maar het registreren ervan. Ik ben er zelf iig niet aan begonnen.
Ja, ik ook. De demo games zijn toch zeker NTSC games? Hoe kunnen die nou op een Europese PAL Xbox werken? Zit je de boel gewoon te vernaggelen?
Geen idee... Enige wat ik weet, is dat het werkt en dat ik daar blij mee ben. Geen mod-chip, geen rare tricks gewoon zeggen dat je Ozzy Osbourne heet en je eigen CC-info invullen... Ik heb nog gebeld naar MS NL ook, zij gaven me groot gelijk omdat het aantal kitjes beperkt is...ze voelden zich zelfs achtergesteld door MS US, omdat die daar weer pal-kits hebben verkocht...dus pal op NTSC moet werken, misschien is er wat bijzonders met die demo-cd... Ze zoeken het maar uit allemaal, ik ga liven ;-) Het is gaaf gewoon...je leest het en denkt "woooow", maar het is past echt gaaf als je eenmaal dat ding op je kop zet en aan het spelen gaat... ik kan nu al niet wachten op de eerste car-racing en soccergame... Ben trouwens de eerste dutchy al tegenkomen op een moto GP-circuit ;-) En underscores in je naam gaan volgens mij niet werken... ik heb er "Joost NL" van gemaakt ;-D
Hoe het werkt, geen idee . Het enige wat ik weet is dat het werkt . Zelfs de demo's! Ik denk dat het hele Live gebeuren gewoon regio vrij is.