1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

haperen xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door monica40, 2 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monica40

    monica40 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een vraagje namens mijn zoon. Hij heeft een xbox 360 en gewoon kan online spelen. Hij heeft maar 1 spel nl. fifi 2007 en als hij dat spel speelt online dan hapert hij heel erg....ik heb een modum van upc en daarop een linksys wireless-G router tussen zitten. De xbox heeft hij via een ethernetkabel naar boven. Moet ik misschien iets in de router veranderen dat het haperen weggaat of niet :confused: .
    Kan iemand mij misschien helpen want ik weet niet hoe dat allemaal werkt..

    groetjes monica
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Tja dit is lag. Daar kan jij of je zoon weinkig aan doen. Dit kan verschillende oorzaken hebben. De verbidning met de tegenstander of je eigen verbinding. heeft hij het probleem ook als hij bijv de pc niet gebruikt?
     
  3. monica40

    monica40 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0

    hoi fardo,
    zijn pc is gewoon draadloos. Of bedoel je dat hij kan storen op je pc? Ik zelf heb via de router ook een kabel naar mijn eigen pc maar die verbinding is gewoon perfect ik heb chello-extreem
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als hij of iemand tijdens ghet games iets aan het downloaden is dan kan dit problemen geven tijdens het spelen van on-line games ... Dus dan kan de game haperen ... het kan ook zijn dat hij bijv. tegen iemand in de Verenigde Staten aan het spelen is ... en dat kan ook <hikjes> geven
     
  5. monica40

    monica40 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0

    hmmm dus jij denkt dat er weinig aan te doen is =(
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk dat er helaas niets aan te doen is .. Ik weet ook niet hoe snel jullie internet verbidning is ... maar ik verwacht dat dat geen probleem is. Als hij straks dit probleem ook bij een ander spel heeft, dan kan het aan de internet snelheid liggen ... Normaal heb je weinig last van haperingen, maar je moet tijdens het gamen dus niet gaan downloaden
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    chello extreem, 20mbit/2mbit moet meer dan genoeg zijn..
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  8. monica40

    monica40 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al zei ik heb chello extreem das een snelle verbinding, maar kan het er dan ook mee te maken hebben dat ik aan het downloaden ben op me eigen pc?
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja, als je op maximale snelheid aan het downloaden bent, ligt het inderdaad daar aan.

    Je zou je download snelheid dan een beetje kunnen limiteren. (Dat je "maar" met 1000kbps ipv 2000kbps download bijvoorbeeld.)

    Hoe en wat is afhankelijk van het gebruikte download programma.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat kan problemen geven .. vooral als je gebruik maakt van bijv bittorents... Bittorents zuigen je verbinding leeg ... Kijk even of hij ook problemen heeft als je niet aan het downloaden bent ... :) ... vervolgens kan je dan proberen om bijv een download/upload te beperken ... zodat er meer bandbreedte naar de 360 gaat
     
  11. monica40

    monica40 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik bitcomet en de maximale download snelheid die ik aanhoudt is meestal rond de 300kbps dus die 1000haal ik niet
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou bitcomet niet gebruiken tijdens het gamen ... Download snelheid is meestal het probleem niet ... de Upload is crusiaal ... laat hem dus eens testen als de pc's uit staan :)
     
  13. monica40

    monica40 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    das mooi ik ga het proberen en als dat zo is heeft hij mij zuiver dan kan ik niets meer downloaden als hij aan het gamen is toch? hahaha
     
  14. berrens

    berrens Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou ook toevallig. Sinds een paar maanden ben ik over van Versatel naar UPC (Extreme). De snelheid is meer dan verdubbeld en sinds dien heb ik connect problemen met andere Live spelers. UPC en UCP router zijn volledig Xboxlive compatible, NAT staat op open etc. etc. Nu speel ik vaak COD3 (is al een online draak van een programma), echter sinds mijn overstap zijn de meldingen (could not connect to other players) schering en inslag. Ook bij GOW krijg ik regelmatig deze melding, echter kan ik wel gewoon blijven spelen. Hebben anderen vergelijkbare problemen met UPC Extreme?

    PS: als ik stevig download (+- 2100Kb/s) heeft dat geen invloed op XboxLive.
     
  15. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe het tegenwoordig met Upc is weet ik niet maar weet van ervaring vroeger dat upc niet een lekker internet heeft voor het gamen, ik had namelijk heel vaak last van packetloss, problemen met joinen servers ect.

    Kortom, ben blij dat ik al jaren van Upc af ben.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina