Haperend beeld

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mightymouter, 19 jan 2010.

1. mightymouter

mightymouter mightymouter

Leuk Bevonden:
    0
    Heren!

Ik heb even in een aantal threads gekeken maar kon de juiste er niet voor vinden.. Waarschijnlijk is hij er wel.. excuus dat ik dan een nieuwe open...

Ik heb eergisteren een Xbox 360 Arcade aangeschaft, aangezien die nu spotgoedkoop zijn. Vandaag PES 2010 binnen gekregen maar tot mijn verbazing kreeg ik een haperend beeld... ( Deed ie bij assasins creed niet )
    Ik speel op een 'HD-ready' Samsung TV, en heb bij de arcade een normale scart-kabel gekregen..
    Is het probleem te verhelpen door zo'n meer geavanceerde kabel te kopen?

Alvast Bedankt!

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Geen idee waar het probleem vandaan komt, maar ik raad je sowieso aan om een HDMI kabel voor 10-20 euro te halen. Het beeld wordt hier gelijk véél beter door.

3. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ken wel problemen met HDTV's dat die slecht zijn in het verwerken van PAL-60 (zelf ook gehad, wanneer ik de orginele xbox aansloot).

Ik zou echt aanraden een HDMI kabel te kopen, het verschil tussen SD en HD is gewoon te groot daarvoor. Je begrijpt dan niet dat je dat vroeger mooi vond. 8)

Verder kan het natuurlijk ook aan je xbox zelf liggen, probeer dan het volgende:

- Heb je hem geïnstalleerd op de HDD, verwijder hem dan. (waarschijnlijk niet, want je hebt een Arcade.)

- Verwijder de cache van je opslagapparaat. Ga naar My xbox -> system setting -> memory -> je opslagapparaat selecteren (mem. unit, HDD), maar NIET openen. Druk dan op Y en kies clear system cache.

- Bekijk of de disk niet smerig is of beschadigingen bevat.

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Een hdmi kabel zal het probleem gewoon verhelpen.

Met scart kan je alleen in SD gamen en dan moet het scherm het gaan upscalen. Totaal onzinnig om een scart te gebruiken. Die zijn uit de vorige eeuw ;)

5. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bij action heb je een HDMI kabel voor 3 á 4 euro, werkt perfect.

Deel Deze Pagina