Als ik Gears of War 2 speel of Fifa 09 maakt mijn XBOX opeens een hard geluid. De spellen staan op de harde schijf en dit gebeurt sinds een dag of twee. Ik denk dat er iets mis is met de ventilator. Heeft iemand hiervoor een oplossing?? Alvast bedankt, 1989
Je kan beter geen games op de hdd zetten, die fans klopt dan voor geen meter meer als je een spel gaat spelen.
Raar is dat, hij maakt heel veel geluid als ik een spel naar de harde schijf kopieer. Er mag ook wel wat aan je ABN gebeuren trouwens.. maar ach je kan niet alles hebben.
Dat is ook logisch dat hij tijdens het kopieren een hard geluid maakt .. de dvd draait dan op volle toeren om zo snel mogelijk de data er op te zetten .. daarna is hij muis stil
Dit is geen Nederlandse spelling toets. Zolang jij kan ''ontcijferen'' wat ik typ is er geen probleem.
Maar het is makkelijker als het niet hoeft. Maar weet je al wat het is, of waar het precies vandaan komt?
Ook zonder DVD erin? Trouwens uit de FAQ: Dus het is weldegelijk wenselijk dat je begrijpbaar Nederlands typt
Het beste kun je het probleem even in de Xbox 360 problemen thread plaatsen. Daar komen verschillende mensen die kunnen helpen met je probleem. Maar lijkt erop dat er iets niet helemaal goed is met je 360. Anders moet je even de helpdesk van Xbox bellen en je probleem voorleggen. Even kijken wat Xbox zegt. Telnummer: 0800 023 3894 Deze gaat op slot. Succes! :b: