Komt er ooit een Hard Truck game voor de 360? Ben een grote fan van die serie en zou het geweldig vinden als iemand er info over heeft.
Zal wel een klein kind zijn die denkt dat die zijn lolletje weer heeft Maar goed, zolang er niks is aangekondigd zal die ook wel niet komen, maar er kwam nog wel een andere off-road truck spel, weet de naam helaas niet meer.
In colin mcrea dirt zullen ook vrachtwagens zitten.Niet zoveel als hardtruck natuurlijk maar ze zitten er toch in.
Ja. Maar in Colin McRae DIRT zullen alleen vrachtwagens zoals GINAF's en TERRBERG's zitten, en daar zal je dan ook mee moeten crossen en met Hard Truck gebruik je vrachtwagens op een veel leukere manier, waarvoor ze bedoelt zijn.
Heb Hard Truck eigenlijk nooit "echt" gespeeld. Zou wel leuk zijn om zo'n game op de 360 te zien. Lijkt me best stoer om in zo'n vette Amerikaanse Mack truck te rijden op een grote snelweg, vooral met de mogelijkheden qua graphics tegenwoordig.
owja I agree! Ik zou ook graag normale vrachtwagens (dus zonder neus) in Hard Truck 360 zien, vooral de DAF XF, Scania SUPER R500 en Volvo FH16 610.
Fuck jouw En Jezus kan geen nieuwe topics maken. Maar Hard Truck zou toch best kunnen voor de 360 en ga daar nou alsjeblieft niet over zeuren.
WTF ben jij voor kleuter man die Porschegast stelt een normale vraag dan hoef je niet zo triest te reageren ook al ken je Hard Truck niet.
Als er hardtruck voor de xbox360 zal kommen moet er wel meer zijn dan alleen rond rijden.Bijv dat je vracht moet vervoeren en binnen zovele tijd er moet zijn.Gewoon da je bijv gewoon kan rond rijden, racen, enz kan kiezen.Dat lijkt me wel leuker.
Als die gaat komen gun ik het je van harte om die te kopen en jij zult zeker veel plezier van die poppen met televisies in hun buik hebben._0/ Thanks Yep, en dat ie Free-Roam heeft! Thanks!
er komt wel een nieuwe hard truck dit jaar nog: http://pc.ign.com/objects/823/823815.html edit: hij is al uit(juni 2006)
dankjeoyeah edit: Het ziet er niet echt uit als een Hard Truck game... En wat ik in dat forum op die site lees houdt me al helemaal van een aanschaf af.ze moeten die game dan wel echt gaan verbeteren en er een normale Hard Truck game van gaan maken..