1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Yep Promo en Korsakoff zijn toch echt de besten vind ik, MoH 16 is trouwens geen reet aan :mad:

    Ik luister weer naar Thunderdome 16 8) :D
     
  2. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen heeft zijn eigen smaak, gelukkig maar, want als er iets is wat ik niet als muziek zie is het wel hardcore.

    Het is gewoon gehypte herrie die nergens over gaat, de aloude kunst van het vertalen en verwoorden van emoties welke dan op een melodieus spectrum worden geprojecteerd is gewoon ver te zoeken, totaal inhoudsloos.

    Als mensen zo graag willen stampen, moeten ze maar bij een wijnboer in frankrijk gaan werken.

    Kort samengevat: ik vind het niks.
     
  3. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Jah de muziek verhalen is ver te zoeken ja, net als die lui die een songtekst voor hun neus krijgen en et maar uit moeten bléhren :{

    échte muziek vind ik ook wel mooi (zoals bijna iedereen denk ik) maar Hardcore tja... ik weet ook niet wat ik er aan vind maar et is gewoon super :)
     
  4. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarschijnlijk de pakkende beat en het ritme!
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Jah denk et ook ja en ik ga gewoon helemaal mee met me hoofd (zoals nu) als er weer een snelle beat voorbij komt ;)
     
  6. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zag dat er een pagina terug ofzo 2 soorten hardcore door elkaar worden gehaald;

    de hardcore-metal, als in: Hatebreed, Sick of it All, Biohazard, Agnostic Front, etc.. en de gabber-hardcore...

    ervan uitgaande dat hier het laatste wordt bedoeld;

    ik vind gabbermuziek net zo veel muziek als hip-hop/rap; het is gewoon iets heel anders. Een vette beat maken kan iedereen, de opbouw van elk hardcore (voorzover er van een opbouw kan worden gesproken) is precies hetzelfde. Daarbij, de cultuur om deze zooi heen is ook zo lomp als het maar zijn kan; 'HARDCORE WIL NVER DIIIIIEEEE!!!!!!!', Lonsdale kleding, nazi's, pillen slikken, nog niet in de verste verte repsect voor iets wat zij iemand anders, of iets wat ze niet kennen, etc... etc..
    die hele 'cultuur' toont het ongelooflijk lage intelligentie-niveau van de doorsnee gabber/hardcore-'liefhebber'

    (ik zeg doorsnee, dus kom niet meteen met: 'IK BEN HELEMAAL NIET DOM')



    kortom, ik vind het helemaal niets, en het zo snel mogelijk weer verdwijnen...
     
  7. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Maar zo denken mensen ook precies over metal/hard-rock/en al die andere soort muziek.
    Zo zit het gewoon in elkaar..de ene vind het leuk, de ander niet.
    Ik kan ook zoiets over de muziek schrijven die jij luisterd..maar dat heeft toch geen nut, want is een onbegonnen discussie imo....:{
     
  8. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0

    Zeg,ik weet niet wat voor muziek jij mooi vind,maar ga mij nou niet vertellen dat daar allemaal intelligente mensen rondlopen.Wat een vooroordeel weer zeg.En trouwens,wat is er mis met lonsdalekleding.Ik draag zelf geen lonsdalekleding,maar er zitten best mooie dingen bij.En wat de muziek betreft,als je er nog nooit in verdiept hebt moet je er ook niet over oordelen.Ik snap ook niks van r&b,rap en hardrock,maar daar hoor je mij toch ook niet over.En nog wat over die cultuur,jij denk dat hardcore nazi is!!!Ik zou zeggen kom een keer kijken,dan zie je dat het best meevalt.
     
  9. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik ben het ontzettend met je eens over hoe over de cultuur denkt. Als ik op hardcore party's werk valt het me gewoon meteen op dat 90% van het volk zo asociaal is als dat ze groot zijn, kijken nergens naar om. Ik vind het raar dat mensen het zo gezellig kunnen hebben op die feesten want sfeer zit er echt niet in. Ik maar daar vaak zat praatjes met verschillende mensen en het enigste wat er uit komt is "Sta jij ook strak als je werkt?", "Net was er weer knokken, 12 man security!!!" (voetbalgesprekken begin ik niet aan :+ ) - Over normale hedendaagse dingen kunnen ze niet eens meepraten omdat ze totaal van de kaart af zijn van de drugs. Als dat gezelligheid is :{
    Ik zeg niet dat iedereen op een feest zo arrogant/asociaal is, ik spreek uit ervaring en het gros kan zich niet normaal gedragen.
    Verder oordeel ik niet over de kleding, dat maakt ze geen gabber. Zoals ze zelf zeggen: "Gabber zit in je hart". Lonsdale heb ik niks op tegen, het gedrag wel.

    Gelukkig werk ik vaker op andere feesten...
     
  10. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al heel wat Hardcorefeesten afgegaan en ik spreek dus ook uit ervaring dat het niet zo is.Dat heb je allerlei soorten feesten of concerten.Denk je nou echt dat bijv. die urbanfeesten of hardrockconcerten geen asocialen lopen.En zeg nou niet dat het op hardcorefeesten meer is als ergens anders,want dat is echt niet zo.
     
  11. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet toch wel zeker dat het opleidings niveau bij een concert van bv. sick of it all hoger ligt dan bij een feest waar the darkraver draait. Het ligt ook aan de lading die veel band meegeven aan hun muziek. Die boodschap hebben Dj's vaak niet.

    Bands hebben vaak een politiek standpunt of zijn boos op de maatschappij. Veel mensen worden om deze redenen + de muziek (een afweging van beide soms bij mij, soms maakt het geen reet uit of het ergens over gaat als het maar goed klinkt het ligt eraan) fan van iets.

    Dus ik denk dat je geen gelijk hebt raymondjansen.
     
  12. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij dat nou?Heb je dat wel eens gevraagd wat voor een opleiding die mensen hebben?
     
  13. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet trouwens iemand wanneer de volgende Nightmare in Rotterdam is.Zou later dit jaar nog een keer gehouden worden.
     
  14. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    dit antwoord bewijst het al :+

    nee, serieus, ik weet niet waarom je je aangesproken voelde door mijn mening over hardcore, en je probeerde te verdedigen.
    Maar ik ga jouw absoluut niet veroordelen ofzo, dat zou vrij lomp zijn van mij...

    en het gaat niet zozeer om opleidingsniveau (mavo-leerlingen kunnen op een andere manier intelligent dan een vwo-leerling), maar om de ratio. Zoals ik het volledig eens ben met Dioga (ik kan niet uit ervaring spreken, maar ik zie vaak genoeg Lonsdale-kereltjes/wijffies lopen) is de gemiddelde gabber flink asociaal en trekt zich niets aan van anderen.

    en nogmaals, ik maak jouw geen verwijt hoor...
     
  15. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik moet zeggen dat wanneer Lonsdale geassocieerd word met (neo-)nazi's en pro-white, anti-black (of, niet-NL, maar vooral toch tegen zwarten) dan moet je het ook niet gaan dragen, op zich is er dan nog niets mis mee, maar als die associatie er overal duidelijk is dan zend je er toch een beeld mee uit als je het toch draagt... imho
     
  16. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    PFFFFFFFFFF AL dat gezeik weer over dat hardcore kutherrie is, luister er dan gewoon niet naar... Ik vind zelf bijna alle muziek goed, hiphop rock top40 dance trance hardtrance hardhouse hardstyle hardcore en vooral happy hardcore. Gelukkig word het ook weer steeds vaker gedraaid, komt vooral door commerciele platen zoals xanadu van party animals, ook deepack word steeds commercieler en daardoor krijgen we gelukkig weer het boem boem boem ritme terug in de discotheken en niet alleen maar van die allochtonen die staan te bouncen op die hiphop en r&b. Als ik uit wil gaan wil ik los gaan, relaxte muziek luister ik thuis wel :\

    Oja, er komen trouwens ook steeds meer mensen met die lonsdale zooi die erg rechts zijn, komt doordat de problemen van allochtonen in nederland steeds meer toeneemt en door 'rechtse kleding' te dragen proberen mensen hier zich tegen te weren.

    Wat ik trouwens vaag vind, waarom mogen wij nederlanders niet met een nederlands vlaggetje op je jas lopen als je dat wilt. Dan ben je gelijk neo nazi, terwijl die indo's maar al te graag met hun vlaggen lopen...

    En dan nog wat voor de mensen die steeds lopen te blaten dat elk nummer hetzelfde is, dat is dus echt niet zo. Bij sommige hardcore tracks worden heerlijke melodietjes gebruikt en dat is dan echt genieten :+
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2004
  17. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Vond je de afgelopen Nightmare leuk? Daar ben ik iig geweest, wel om te werken though maar de keren dat ik in de zaal was vond ik het maar niks. Ongezellige boel.. Ook nog eens heel de avond vechten bij het punt waar je de zaal verliet en naar de kraampjes ging, constant zag ik alleen maar security rennen. Op andere feesten als er knokken rent er 1 tot 4 man, als ze al rennen. Hier zag ik niks anders als gele shirtjes voorbij komen. Misschien dat de mensen die drugs gebruiken het allemaal niet in de gaten hadden of er gewoon niks om geven ofzo. Tuurlijk heb ik er positieve verhalen over gehoord en misschien was het wel beter als andere hardcore feesten, ik vond het niks, sfeerloos en triestig zoveel vechtpartijen er waren.
     
  18. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    #
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2004
  19. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
     
  20. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    IDD! :mad:
    Je mag bij ons op school geen Lonsdale enzo maar wel Kani en al die andere negermerken.
    Waarom Kani wel en Lonsdale niet?

    En als ik een Pitbull trui aan doe zeggen ze er ook niks van en dat is nog erger dan Lonsdale...
     

Deel Deze Pagina