1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    slaat idd nergens op
     
  2. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    LonsDale en kale hoofden is de afgelopen weken de Hype op school bij ons :+

    8) LOL
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Even de thread doorgelezen, en mag ik mensen erop attenderen dat niet iedere hardcore liefhebber een associale gabber is die alleen maar stampt?

    Ik zit in 5 VWO erger me mateloos aan gabbers en die fopnegers die overeenkomend gedrag vertonen in zo'n mate dat ze van mij allemaal mogen optyfen. Toch hou ik van Hardcore, en voornamelijk van Hardstyle. Het is wel degelijk een vorm van muziek, want er zit een ritme in.. Iemand die dat ontkent moet sowieso niet over muziek oordelen, want die heeft er geen verstand van.

    Anyway; ik vind niet dat hardcore terugkomt, het is zich meer gaan ontwikkelen en tegenwoordig is het toch meer hardstyle dan hardcore. Uiteraard is hardcore met de komst van hardstyle wat populairder geworden, maar het zal zeker niet meer in populariteit steigen dan hardstyle.
     
  4. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat hardcore niet populairder zal worden dan hardstyle,maar je moet toch toegeven dat hardcore in popularieteit aan toenemen is.
     
  5. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat is het zeker..vooral het happy hardcore gedeelt...vind het super erritant. Al die mensen die nu ineens happy hardcore leuk vinden enzo...komt me helemaal de strot uit :mad: :+
     
  6. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    ik denk eigenlijk van wel, hardstyle is allang weer op z'n teruggang, en in hardcore zit weer een stijgende lijn.

    Happy hardcore is ook wel leuk, maar das imo geen 'echte' hardcore. (niet slechter ofzo, maar wel erg anders)
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hardstyle op zijn teruggang? Dacht het niet, hardstyle stijgt juist flink de laatste tijd in populariteit..
     
  8. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Dacht het wel eigenlijk, qlubtempo is er ook al mee gekapt
     
  9. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardstyle is echt niet op zijn teruggang.Ik heb net op internet gelezen dat Inqontrol helemaal uitverkocht is.Ze hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan.Voor degene die daar teleurgesteld in zijn,geen zorgen er is nog hoop.Q-dance is namelijk in onderhandeling met de gemeente of ze meer kaarten mogen verkopen.
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    En het seizoen begint er weer aan te komen, in de winter ga je allemaal niet zo snel op stap, om vervolgens in je dance kleren in een koude trein te stappen... Wacht maar af, DefQon wordt knallen :cool:
     
  11. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist,ik heb nou al weer zin in al die openluchtfeesten.
     
  12. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Jeej daar heb ik ook zin in ik wil ook naar Defqon 2(30.000 mensen waarschijnlijk he,,,) ik was ook bij Xqlusive Luna dat rulde ook zwaar!! (maar dat was binnen;))

    @Dioga, ik las je verhaal over nightmare @ rotterdam iid erg jammer van al dat gebeuk enzo dat is nooit leuk maar iig ik heb is een verhaal gehoord over een gozer die naar zo'n R&B feest ging hier in Hoorn nou hij kwam daar binnen en werd meteen bijna neergeslagen met een champagne fles (later raakte hij er iemand anders mee alles onder het bloed), alles en iedereen uit de slechtste wijken van Hoorn komen daarheen. Op het einde van de avond hadden er 6 politie autos en 2 ambulances gestaan aangezien er ook een aantal mensen waren neergestoken.

    Dus je ziet maar weer dat het ook nog erger kan;) maar komt ook door al die criminelen die op zulke feesten afkomen
    En met X-Qlusive Luna heb ik geen 1 vecht partij gezien ... maar ja dat rulde ook zo zwaar;) :D:D
     
  13. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zie ik ook al eerder.Het kan overal gebeuren.Ik heb ook zo vaak gehoord dat de gemeente veel agenten op zo'n feest lieten lopen,maar ze vroegen zich af wat ze daar eigenlijk met zo veel mensen deden.Ze zeiden wel een leuke avond gehad te hebben.
     
  14. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja ik was ook op Nightmare en vond het ook maar tegenvallen hoor.

    Ik ben zelf Rotterdammer,en dan verwacht je wel een relaxt feessie in je eigen stad he.
    Denk aan de Energiehal vroeger enzo.

    Nou,dit viel me vies tegen eigenlijk:)

    Er was zelfs een groep Rotterdammers die zover heen was,dat ze hun eigen volk wouden meppen joh.
    Rotterdammers Vs Rotterdammers dus :)

    Een vriend van mij is door 4 man geslagen,maar blijkbaar hadden ze erg veel op want zoveel mankeerde ie niet:)

    Anyway,van mij hoeft het niet meer zo nu,want die agressieve sfeer merk ik al vaak genoeg.

    Angelo
     
  15. E-Noid

    E-Noid Techno.

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook op A Nightmare In Rotterdam geweest en de sfeer was harstikke goed, en ik heb gehoort dat binnenkort megarave weer komt dus dat word weer (hoop ik) een outdoor area :)
     
  16. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hardstyle is verkrachte Hardcore, Hardcore is vooral Nostalgie.

    Zaterdag weereens ouderwets Vechtsebanen pakken !
     
  18. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep,ben zaterdag ook op ghosttown.
     
  19. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    De enige hardcore waar ik aan doe is samen met mijn smatie. Gezien ik nu gene smatie heb ben ik gabber af :)
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    omg.. :{ Weer iemand die er verstand van heeft.. Hardcore is verkrachte UK house en oldskool.. UK house en oldskool is weer verkrachte weet ik veel wat.. Zo kan je natuurlijk iedere keer een stap terug nemen en zeggen dat het verkracht is.. Lekker irrelevant.
     

Deel Deze Pagina