1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies.. ik vind hardstyle gewoon het beste, liever de stevige stamp-hardstyle.. ik kan ook zeggen dat ik hardcore hersenloos gedreun vin:p maar da doe k lekker niet ^-^

    Hardstyle is de gulden middenweg
     
  2. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    De 'oude' hardstyle van een/anderhalf jaar geleden was idd erg vet. Ik vind alleen wat ik aan 'nieuwe' hardstyle te horen krijg zwaar in het niet vallen bij nieuwe hardcore, (en ook bij oude hardcore/hardstyle)

    de nieuwe cd van dana is trouwens wel weer een beetje in de oude stijl...
     
  3. E-Noid

    E-Noid Techno.

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore is veel groter dan vroeger kwa stijlen, en aangezien hardcore weer terug komt en veel dj's van vroeger weer muziek gaan maken en feesten weer terug komen ( a nightmare in rotterdam enz ) en nog iets leuks mokum records komt terug :9, en luistert hier iemand wel is woensdagavond op id&t radio ''thunderdome radio'' :) :p
     
  4. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    yep,maar dat is dan ook wel het enigste goede programma wat er op id&t is.Ze gaan namelijk meer gitarenmuziek draaien.Heeft volgens mij niks met dance te maken.
     
  5. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vorige week naar Ghosttown geweest.Was echt goed.Ruffneck rulezz!!
     
  6. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    ben gister bij luna geweest die op rembrandsplein draaide....hij begon met wat techno...beetje zonde, maar daarna kwam wel erg lekkere hardstyle, t was wel erg kort (1 uurtje maar)...maar toch
     
  7. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Je slaat de spreekwoordelijke plank behoorlijk mis :+.

    Cd1 is gewoon hardstyle, met aan het eind 4 hardcore tracks gemixed. Cd 2 is hardstyle gemixed met Techno, klinkt aardig verot en daarom heb ik de cd ook niet gekocht. Het schijnt een nieuwe stijl te worden met de naam New NRG. Maar denk dat het zwaar gaat floppen.

    Schijnt dat Luna al eerder hardstyle begon te mixen met Techno, en nu dus dana ook (of het moest van id-t ofzo, zou me ook niks verbazen).
     
  8. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb em op mn pc'tje staan, en heb em nog niet geluisterd, maar wat ik ervan heb gehoord klonk erg veel als de goeie ouwe hardstyle van 1/1,5 jaar terug, dus
     
  9. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0

    Luna heeft altijd al techno gedraaid hoor.Ik was ook op het rembrandtplein en hij stond echt wel goed te draaien.Ik geloof nooit dat het van id$t moest.Volgens mij deed hij dat alleen maar omdat de dj voor hem trance draaide.Je kunt moeilijk van trance in 1x naar hardstyle gaan.Wat de dj na hem trouwens wel deed.
     
  10. Gabriel

    Gabriel Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua stijl kan hardstyle en techno best goed te combineren zijn, zeker de hardere techno-stijlen.
    Alleen is meestal het publiek totaal verschillend....kijk bv. naar een concept als Shockers.
     
  11. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua stijl kan hardstyle en techno best goed te combineren zijn, zeker de hardere techno-stijlen.
    Alleen is meestal het publiek totaal verschillend....kijk bv. naar een concept als Shockers.
    __________________




    Dat denk ik ook.Ik denk ook dat hardstyle meer overgaat naar harde techno.
     
  12. E-Noid

    E-Noid Techno.

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore word als maar groter ook kwa keuze ( early rave,darkcore,industrial,terror,speedcore ) en dat zal alleen maar groter worden door de jaren heen en je ziet ook al dj's die een soort hardcore-techno maken ( catscan ), en jammer dat 15 mei hardcore to the bone afgelast is :mad:
     
  13. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Kvind Harcore/Hardstyle de relaxte muziek tijdens het uitgaan :) Lekker stampuh en uit je dakkie!! Jammer dat ze waar ik altijd uitgha alleen het laatste uurtje hardstyle draaien, maar niet eens echte hardcore :'-(

    Catscan is wel leuke muziek :p Vooral The World Is Mine vind ik lekker nummertje :D
     
  14. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    ja, dan moet je ook naar de echte party's gaan :9

    Catscan is idd wel goed, maar ik ben vooral fan van Korsakoff en Endymion!!
     
  15. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore is echt zo lekker tijdens et uitgaan. Geen betere muziek om op uit je dak te gaan en lol te hebben. Deze vrijdag DJ Paul elstak in de plaatselijke discotheek. Ga ik ook zeker weer heen. :D

    Luister vooral is naar Catscan, Promo en Nosferatu. Prima muziek.
     
  16. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0

    Meestal draaien ze toch in een discotheek eerst hardstyle en gaan daarna over in hardcore _O_ .
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2004
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja misschien ook van die avonden maar als je gewoon naar de plaatselijke discotheek gaat is het meestal een mix van heel veel pop, r&b en af en toe hardstyle erdoorheen. Pas in de laatste uurtjes krijg je hardstyle en de enige hardcore die er gedraaid word is meestal happy hardcore. Maar zoiets verschilt natuurlijk per discotheek.

    In het begin was ik geheel hardstyle maar tegenwoordig wil ik eigenlijk alleen maar hardcore want dan kan je gewoon stampen voor het leven!!
     
  18. E-Noid

    E-Noid Techno.

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Korsakoff is DJ Promo _O_
     
  19. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij ons niet :'-(

    Ze draaien eerst tot half 1 R&B enzow (gelukkig tot half 1, dan hoef ik er maar een half uurtje naar te luisteren...;)) en daarna tot een uur of 3 Trance. Dan gaan ze langzaam over in Hardstyle en heb je het laatste half uur echt alleen aar hardstyle.
    Maar ik heb daar nog nooit een nummer gehoord wat echt boven de hardstyle uitstak en hardcore was :'-(
    Ach, t zou kunne dat ze het wel draaien, maar dat ik het niet meer weet.. :p;)
     
  20. E-Noid

    E-Noid Techno.

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon niet naar een discotheek gaan ;), gewoon naar hardcore feesten gaan en dan lekker uit je dak gaan *)
     

Deel Deze Pagina