Heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen of had er gewoon een 20 gigabyte harddisk in m'n 360 moeten zitten. Volgens m'n dashboard beschikt mijn 360 nl. maar over 13 gigabyte??? Iemand suggesties?
7 Gig??? Aan het systeem? Lijkt me ernstig veel. En waar moet ik dat kunnen lezen dan? Niet op m'n dashboard in ieder geval. Handleidingen leest niemand meer tegenwoordig toch?
En t schiet me ook ineens te binnen dat het Core Systeem helemaal GEEN harddisk nodig heeft. Beetje raar als de Premium Edition dan ineens 7 gig nodig heeft om het systeem draaiende te houden waar de Core het zonder doet. Toch?
was idd maar 13 gb. maar gooi die trailers er eens af die er al op stonden..heb je weer 2 GB erbij die zijn namelijk 450 MB per stuk dacht ik
Als je alle trailers en muziek en alles eraf gooit, kom je nog niet boven de 13 gig uit. Maar goed... Lees net op een engels forum dat volgens Microsoft de overige 7 gig worden gebruikt voor het kunnen emuleren van originele XBox games, en voor het "cachen" van content wat sommige game developers (denk met name aan MMORPG's) nodig hebben. Dit in combinatie met het feit dat een geformateerde harddisk altijd kleiner uitvalt, en nog wat onzin over verschillen in het meten van de grootte van een harddisk zou het allemaal moeten verklaren... Persoonlijk vind ik het nogal wazig dat 33% van de capaciteit die de harddisk zou MOETEN bevatten, al vanaf dag 1 verdwenen is. Maar het zal wel aan mij liggen.
Die van m'n maat had maar 12 gb toen ik keek, terwijl we er niks op hebben gezet, zo blijft er weinig over van je hd ruimte om wat spul op te zetten..
Niet zoveel. COD2 is wel de king (1 MB) save game. PDZ is dan weer klein (100 KB) save game. PGR3 (350 KB) save game. King Kong (92 KB) save game. GUN (104 KB) save game. Kameo (100 KB) save game. NFS Most Wanted (120 KB) save game. Kijk gewoon om de achterkant van je (spel)doos. Greetzzz!
Ik heb dan wel benieuwd hoe dit is met een Core versie en een losse harddisk. Zou die harddisk ook al voorzien zijn van al die "zooi"? Wie bovengenoemde combinatie heeft mag het zeggen
die vage snowboard/ski trailer die er zowel in het engels als frans opstaat zijn 400+ mb per stuk.. gewoon wissen dus
Ik had er standaard helemaal niks op staan geloof ik? Bij trailers en demo's stond nog niks inelkgeval.
Antwoorden zijn inmiddels min of meer gegeven. Je hebt wel 20 gig, maar er wordt 7 gebruikt voor andere meuk. Ik mik em dicht.