Harde schijf 250 GB en intern geheugen 4 GB?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Jeronnimo, 3 jan 2012.

1. Jeronnimo

Jeronnimo Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik, als nieuwkomer in de Xbox 360 wereld, heb een vraag:
    Ik heb sinds dec. 2011 een Xbox 360 Slim met 4 GB + racespel Forza Motorsport 4.
    Al behoorlijk wat uurtjes doorgebracht met dit spel en scores, gekochte auto's e.d. zijn opgeslagen op het interne (?) 4 GB flash geheugen.
    Nu kan ik disc 2 niet benaderen en kan ik races niet terugkijken, omdat die 4 GB niet toereikend genoeg is.
    Als ik nu een losse 250 GB schijf van Xbox koop, welke ik in de console stop, worden dan de huidige opgeslagen scores, auto's e.d. keurig automatisch overgezet op die 250 GB schijf? Of zijn er dingen waar ik daarbij moet opletten, zodat er niets verloren gaat?

En... is ipv die dure 250 GB schijf een extern USB-stickje van 16 GB ook voldoende?

Dank voor jullie tips!
    _O_

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Een USB van 16GB is voldoende voor één spel, maar je huidige data blijft gewoon op die 4GB staan. Wil je alles op één apparaat dan moet je het zelf even verplaatsen.

3. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Ik had precies hetzelfde en heb via via een 250g xbox schijf opde kop kunnen tikken.
    Alle bestanden, inclusief profielen en saves kun je heel makkelijk overzetten.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Iets van 'Move Gamertag + Savefiles' toch? Is inderdaad heel simpel.

Als ik jou was zou ik gewoon een 250 GB op de kop tikken. Ik heb nog een oude 360 thuis staan die een 20 GB HDD had, dit was na een tijdje lang niet genoeg om al de DLC/Demo's/Games/Savefiles er op te zetten, toen heb ik een 60 GB HDD gekocht wat al wat beter was maar toch niet helemaal genoeg, als je een 250 GB HDD hebt kan je lekker ongerust alles op de HDD flikkeren zoals filmpjes van Forza bijvoorbeeld :+

Mocht je het willen kan je met een HDD ook nog Xbox 1 spellen spelen, dat kan met een USB stick niet.

Deel Deze Pagina