hoi even een vraagje kan ik een externe hd aansluiten, op de xbox 360 of heb ik echt de xbox hardeschijf nodig? groetjes nachtkast
Jep, je hebt echt een HDD van Microsoft nodig. Externe kan je wel video enzo op zetten, maar geen 360-content.
Sinds de USB update (eind 2010) kan je gewoon een externe HD gebruiken als opslag, maar dat kan maar tot 16GB. Dus wil je meer dan 16GB, moet je alsnog een Xbox Hardeschijf kopen.
helemaal goed ik wil hem gebruiken voor video,s films die ik download,heb het idee als ik draadloos stream dat de laptop er wat trager van word. mischien dat als ik het via de laptop stream met een externe hardschijf dat het wat minder traag word. hoe is julie ervaring daar mee? groetjes nachtkast
Dat kan wel, maar het punt daarmee is dat je alleen maar wmv en divx kan afspelen, geen MKV of ondertiteling whatsoever.
xbox hardeschijf ik heb wel ondertiteling vooral met divx dus daar zit je mis. heb nog geen film gehad waar het niet bij zat. maar dat kan natuurlijk zijn omdat ik mischien nu nog stream via de laptop.