Harde schijf xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door rorast, 12 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rorast

rorast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goeiedag,

weet iemand wanneer de 'Xbox360 harde schijf' in de winkel verkocht gaat worden? Het zou ook zomaar eens aan het boeren gat kunnen liggen waarin ik leef dat ik ze nog niet in de winkel zie.

Thx

2. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is is ie al te koop, voor €99.99..

misschien zijn ze overal uitverkocht (ik kan me ook niet herinneren dat ik ze gezien heb in de winkels bij mij in de buurt..)

*edit*
    anders kan je em bij Dixons bestellen, die rekenen geen bezorgkosten bij bestellingen boven de €45

Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  3. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze laatste nog hier bij mij (een dag voor de launch) in de Media Markt gezien.

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Accesoires zijn moeilijk te vinden nu. Ik heb met geluk een harde schijf kunnen kopen bij de lokale game speciaalzaak, hun hadden hun dozen met spullen nog niet uitgepakt. FF kijken of ie niet gereserveerd was en daarna mocht ik em meenemen.

Ik denk dat je op de volgende levering spullen moet wachten, alleen niemand weet wanneer die komt.

5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    neen ik denk niet dat ze momenteel te koop zijn, maar ik heb wel gehoord dat de accessoires om de week weer binnen komen dus misschien daarbij de hardeschijf.

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De HHD's zijn al te koop, alleen het is even zoeken waar je ze nu nog op de kop kunt tikken. :)

Voor de rest had deze vraag prima in het algemene 360 topic gesteld kunnen worden. Deze gaat dan ook dicht.

Laatst bewerkt: 12 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina