hey, ik wil een xbox 360 gaan kopen, maar is een harde schijf nodig? en wat kan je met xbox live silver en met gold? alvast ty Brunow
Behoor jij echt tot de 0,01% van de internetters die nog nooit van Google hebben gehoord, of ben je gewoon erg lui? /Mod Druk jij volgende keer even fijn op de reportknop i.p.v. zoiets zinloos te posten - Cookie
ik heb wel gezocht, maar daar kreeg ik niet hele duidelijke antwoorden, dus ik denk ik vraag het aan de experts
het is wel het beste om een hardeschijf erbij te kopen, want zo kun je games opslaan en dergelijke, dat kan ook met een memory unit maar dan heb je minder ruimte en ben je dus ook snel door je ruimte heen. het verschil tussen xbox live silver en gold is eigenlijk: xbox live silver: niet online gamen, dingen kopen van marketplace, en vrienden een berichtje sturen. Xbox live gold. alles wat silver ook kan, en online gamen. Gr Daan
k bedankt, hoe snel ben je door je ruimte heen met een 256mb memory unit? want ik heb nu 200 euri, en dan kan ik een arcade pakket kopen. want een harde schijf is gelijk een stuk duurder..
Als eerste wil ik je graag welkom heten op dit forum We hebben voor deze thread echter een aparte thread dus het beste is om het even in die thread te vragen. Om even antwoord te geven op je vraag: Als je veel demo's/arcade spellen wil gaan downloaden raad ik je aan om een harde schijf erbij te kopen. Als je je xbox enkel gebruikt om spellen te spelen heb je genoeg aan een memory unit. Bij demo's spreek je namelijk over 500 - 1500 MB. Dan heb je aan een memory unit dus niet genoeg. Met xbox live silver kan je messages sturen via live en chatten. Als je online wilt gaan spelen heb je hiervoor gold nodig. Als je verder nog vragen hebt kan je hier terrecht. Deze thread is nu dubbel en gaat dus dicht -Slotje