Harde schijven eBay

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Babi, 20 mei 2010.

1. Babi

Babi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen met ervaring met de harde schijven die op eBay staan uit Hongkong?

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als het te mooi is om waar te zijn, dan zal het wel nep zijn (net als die iPhone van €80 die bij Editie NL was vanavond) :+

3. Babi

Babi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze ongetwijfeld niet van Microsoft zijn, maar dat was mijn vraag ook niet. Zouden ze gewoon functioneren? Heb ook wel neppe geheugenkaartjes in PSP gehad die het gewoon deden.. Ik dacht: misschien heeft iemand het wel eens geprobeerd..

4. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Is moeilijk te zeggen, er komt daar zoveel troep vandaan dat ik geneigd ben om nee te zeggen. Maar als je mazzel hebt werkt het wel gewoon, als je pech hebt niet. Geheugenkaartjes in de PSP is wel net even wat anders, aangezien je daar simpelweg elk memory stick kaartje in kon duwen, dat is bij de xbox anders.

5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb zelf ook ooit voor een net prijsje een 120 gig HDD gekocht en ik heb het vermoeden dat ie nep is. Dit omdat wanneer ik iets wil downloaden er staat: 'Download to Chinese tekens'. Hij doet het wel prima, al iets van driekwart jaar.

6. Babi

Babi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil jouw 20gb ook wel overnemen. Had je gister gepmed toch?

7. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Waarschijnlijk is het jullie ontgaan, maar er zijn al heel wat gamers met een ban door deze "te mooi om waar te zijn" HDD's. Waarom? Normaal is elke originele HDD uniek met serienummer en ID, maar deze fijne HDD's dragen in partijen dezelfde serienummers en ID's. Met een beetje pech krijg je zo'n leuke melding op je beeldscherm als je je console aanzet. Beetje zonde om een ban te krijgen en als modder te worden bestempeld door zo'n koopje. ;)

8. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat overigens natuurlijk complete bullshit is. Echt weer Microsoft logica: Als je niet bereid bent om onze veels te hoge prijzen te betalen voor accesoires, dan mag je niet meer op live! Maar inderdaad, volgens mij heb ik er ook al eens van gehoord. Het is sowieso voordeliger om er gewoon 2 usb sticks in te proppen van 16 gig, dan kan je ook nog wel even vooruit.

9. Babi

Babi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks allemaal!

10. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    komt mij bekend voor O-)
    heb er nog wel een paar XD

ze zien er legit uit en ze werken prima alleen op je xbox staan er idd chinese tekens... lekker boeiend XD

denk dat het wel meevalt hoor.
    heb al meer dan 10 van die dingen verkocht en nog nooit een klacht over gehad :eek:
    lijkt me ook sterk dat je daar een ban voor krijgt...

bron?

Laatst bewerkt: 23 mei 2010
  11. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Marktplaats is betrouwbaarder.
    op ebay zitten erg veel oplichters

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hier moest ik ff op reageren, ik vind juist 't tegenovergestelde waar. Al is het alleen al omdat je op Ebay kopers bescherming hebt etc. Marktplaats zitten veel Nederlandse tokkies die niet betalen. Ebay fatsoenlijke zaken mensen. Al 15+ deals gehad , in één keer goed verlopen, via Ebay dus.

13. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat een onzin. Als er bij een product niet expliciet bij staat dat het een origineel product is, dan ishet dat ook gewoon niet. Als je het dan koopt in de overtuiging dat het dat wel is ben je niet opgelicht, dan heb je gewoon niet goed opgelet.

Marktplaats zit eerder vol met oplichters dan ebay, alleen al doordat marktplaats geen feedbacksysteem bied.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: dat dus

Deel Deze Pagina