Hardwood Hearts en Kameo Elements of Power hulp gevraagd.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yolaxa, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolaxa

Yolaxa Inevitable

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm hallo, ik probeer bij Hardwood Hearts de Achievement Ace of Heart te halen, maar dat is in je eentje nogal onmogelijk. En aangezien er weinig tot geen online spelers zijn. Zou ik hier willen vragen of iemand mij wil helpen O-)

De volgende vraag is, heeft iemand nog tips voor Kameo en dan de Power Pack, want de expert mode is bijna onmogelijk (Ik kom geeneens voor bij level 1 =() , of zou iemand mij online willen laten zien hoe moet.

Alvast bedankt
    (Ik hoop dat deze thread hier goed staat, en het is toegestaan?)

Laterz, Yolaxa _0/

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hij zit hier ook goed hoor ;)

4. JOSTI DARTS

JOSTI DARTS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of iemand je al heeft geholpen met Hardwood Hearts, maar anders wil ik het wel proberen. Moet hem zelf ook nog. Eerlijk halen is inderdaad bijna onmogelijk. Laatst 9 potjes en toen de 10:mad::mad::mad:

Voeg me anders maar toe in je friends list: JOSTI DARTS is de gebruikersnaam

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Alleen voor de Kameo hulpthread moet je deze hebben: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78277 ;)

Het topic staat inderdaad in het goede forumdeel, maar de volgende keer kun je beter eerst even [search]zoeken[/search] of er al een bestaand topic over te vinden is. Verder kun je voor de arcade games wel de bovenstaande link volgen. Succes!

Dit topic is dubbelop en gaat om die reden op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina