[XOne] Harry Potter for Kinect

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 26 mei 2012.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

||
    Platforms
    Xbox 360 Kinect
    ~
    Uitgever
    Warner Bros
    ~
    Developer
    Eurocom
    ~
    Genre
    Zwaai met je armen. En benen.
    ~
    Release datum
    Herfst 2012

Developed by Eurocom Interactive, the British team behind Goldeneye, 007: Legends and Dead Space: Extraction, the title will span all eight Harry Potter movies and invites you to join Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry and travel through the entire series story.

There’s a number of Kinect features mentioned in the announcement Press Release including the ability to scan your face into the game to create a unique witch or wizard to accompany the gang and spell-slinging using hand gestures and voice commands.

“Harry Potter for Kinect will engage Harry Potter fans old and new by bringing them into the wizarding world as truly active participants,” said Samantha Ryan, Senior Vice President of Production and Development at Warner Interactive. “Kids and parents will enjoy recreating their favourite Harry Potter adventures, from flying a broomstick in a Quidditch match, to battling pixies and duelling other wizards.”

The game promises to let players experience some of the most memorable moments from the films playing as both as the core Harry Potter cast and as their own custom designed characters. That includes getting a wand from Ollivanders, getting put into a house by the sorting hat and, obviously, battling Lord Voldermort.

Competitive and co-operative mini-games and game modes are also promised.

[yt]EzpbbY2B3GI[/yt]

NOG NIKS

NOG NIKS. WTF

[​IMG] [​IMG]

Dit zuigt. Wat ze doen met deze game is precies waar ik al jaren om vraag; in 1 game alle jaren doorlopen. Maar blijkbaar hebben ze mijn posts niet goed gelezen want ik wilde het open world. Met een controller. Speelbaar.
    Ik bedoel, ze hebben zelfs mijn idee gebruikt waar je als een ander personage kunt spelen dan de main cast, waarom jatten ze dan het belangrijkste onderdeel niet?
    Disclaimer: Ik weet dat ik niet de enige ben met dat idee en dat ze het niet van mij gejat hebben.

Maar laat ik even positief blijven: Het is niet meer EA Bright Light, maar Eurocom wat de game maakt. Dat geeft al wat hoop. Dus wie weet, misschien wordt het niet zó slecht, maar toch wel grappig om te doen. Misschien is dit zelfs dé exclusive waar de 360 zo nodig behoefte aan had!

Maar het is nog steeds niet wat ik wilde. Hoe leuk het misschien ook wordt. :mad: (Helaas. Ik ga het hoe dan ook kopen. Het zal iig niet slechter zijn dan de Kinect gedeeltes van Deathly Hallows Part 1.

Toch?)

Laatst bewerkt: 29 mei 2012
  2. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ben benieuwd wat ze hiervan gaan maken. Vind alle films in 1 game wel erg veel als je alle grote scenes erin wilt stoppen. Denk dat ook dit weer een minigame collectie gaat worden zoals Adventures en Rush, maar even afwachten hoe dit gaat uitpakken.

3. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Deze lijkt me wel potentie te hebben! Hopelijk komt er toch nog een beetje Open World in, want dan kan het echt heul tof worden. Zeker effe in de gaten houden deze!

(BTW, mooie startpost Dulle!)

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.005
    Dit wordt gewoon kut.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat denk ik ook Reckuuza. :x

Trouwens: Wie anders dan Dulle had dit topic kunnen aanmaken. Die gast heeft gewoon alleen recht. :+

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat er een nieuwe game komt met al de verhalen in 1 game maar waarom toch met kinect ??
    Erg jammer,met een controller had deze game wellicht veel meer potentie .

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat gezicht van je eigen char in die trailer. 8)

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kijk net even de trailer terug en ik zie dat het gecreëerde personage een blauw pak aan heeft bij Zwerkbal. Dus blijkbaar is het sorteren meer dan een cutscene waar je gewoon altijd in Gryffindor terecht komt. Ben benieuwd of ze dat ook op een leuke manier weten te doen. :9

(ondertussen blijf ik stiekem hopen op een controller/kinect combo. Zoals Steel Battalion doet)

Grote kans denk ik dat deze tijdens de MS persconferentie geshowed wordt. Ze hebben de laatste jaren altijd al een grote focus op Kinect gehad, en dan hebben ze deze keer ook nog een grote naam als Harry Potter exclusief voor Kinect. 1+1=...

En hoewel Eurocom natuurlijk niet een AAA developer is hebben ze toch wel aardige titels gemaakt (Goldeneye voor de Wii/360/PS3, Dead Space Extraction, Quantum of Solace)
    Ze hebben zelfs al eerder een HP game gemaakt; de Chamber of Secrets game. Die was ook niet helemaal vreselijk.

Zoals ik zei, niet een AAA dev, en er staat flink wat troep tussen, maar dat is beter dan alleen maar troep wat EA Bright Light maakte. :+

9. Seh

Seh Guest

:mad:
    Y U NO ontwikkel een RPG?!

10. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou een leuke game kunnen worden, maar ik denk dan gelijk aan het Kinect gedeelte van Deathly Hallows part 1. En dat was toch wel huilen met de pet op. 8)
    Eigenlijk wel grappig dat je dan je eigen personage kan maken, maar wel een beetje lame als diegene dan in de plaats komt van HP (ik zag in die trailer dat ze het zwaard tevoorschijn toverde)
    Oh, en alle films in een game? Dan krijg je zeker net als bij Lego HP, dat je alleen de grote scenes/gedeeltes speelt uit de films. :mad:

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Altijd een goed teken als het zo akelig stil blijft rond een game. :+ Ook geen nieuwe trailer @ Gamescom geweest (of ik heb het volledig gemist).
    Ach ja, ik ben het gewend om crappy HP games te spelen, en slechter dan het Kinect gedeelte van DH1 kan het niet zijn. :cool:
    fake edit:Wacht, dat zei ik zo te zien ook al in de startpost. Haha, ik val in herhaling, maar het geeft wel aan hoe crappy dat was. :D

De US boxart (wat natuurlijk, waarschijnlijk, ook de EU boxart wordt)

En de achievements:

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kijk eens aan;

Harry Potter™ voor Kinect™ - Demo
    Bestandsgrootte: 800 MB

Kunnen we zelf zien hoe vreselijk het is (ik ga het toch kopen :+)

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm kan nooit wat zijn :+

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Demo gameplay opgenomen:

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.005
    En? Is het slecht?

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nah, niet echt eigenlijk. Kinect werkt prima en de graphics zijn een tikkeltje beter dan de EA games volgens mij. Als ze door de boeken/films heen de variatie een beetje hoog weten te houden kan dit zeker een vermakelijke titel zijn.
    Maar niet de ultieme HP ervaring waar we met zijn allen al jaren op zitten te wachten. :+ Maar dat kan ook niet bij een on rails game. Al is het alleen al doordat het een aaneenschakeling van minigames/losse momenten lijkt te zijn. Best leuk, maar daar bouw je geen sfeer mee op. Daarvoor moet ik de mogelijkheid hebben om zelf rond te kunnen lopen door de wereld.
    Ook jammer dat er 2 momenten uit het laatste boek zitten. Ik was meer geïnteresseerd in de eerste boeken omdat de laatste door de games + films nog zo vers in het geheugen liggen.

Ik kan nu al zeggen dat jij het helemaal niks zal vinden, maar ik vind het dus niet slecht.

De verteller is iig weer terug. :p Al is ook dat weer niet echt hoe ik het wil, maar dat komt gewoon doordat er (nog) geen echte HP sfeer rond de demo hing. En omdat er filmbeelden op de achtergrond speelden. En omdat ie niet bijster goed is tov deze:

Game is volgens Budgetgaming nu al te pre-orderen voor de lage prijs van €32. Dus houd in gedachten dat dit dus een budgetgame is voordat het al te hard wordt afgekraakt. Hopelijk is dit een zoethoudertje totdat er eindelijk eens een fatsoenlijke RPG aankomt. NEVER STOP BELIEVING!

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    tja ..

19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.005
    Het is echt een fantastisch concept, jammer dat het zo verschrikkelijk kut is uitgewerkt.

Deel Deze Pagina