heey beste mensen ik heb vandaag harry potter gekocht en hij is erg leuk maar ik zit nu toch echt vast kan iemand me helpen ik zit hier : ik moest die marcel redden van die grauwel en dan gaar die wemel met dat grote stuk speelgoed naarboven dan vermoord je 2 robots en een vliegtuigje maar dan kom je in een kamer met 3 van die wezens met die lantarentjes en ik snap dus echt niet wat ik daarzo moet doen please help greetz halo nerd _0/
Je moet de wezens met de lantaarntjes beschijnen met Lumos, dan verdoof je ze en worden ze zichtbaar, vervolgens kun je ze met de Flipendo doden. Het makkelijkste is om de wezens in een hoekje te verdrijven en dan Lumos! Succes verder
Ik ben nu bij die challenge om het patronus spreukenboek te krijgen omdat dit te doen moet je met die attract spreuk jezelf de hele tijd heen en weer slingeren maar ik krijg 1 van die deuren niet open want ik kan niet bij de laatste knop komen, hoe kom ik hier? Alvast bedankt
Door de hoofdingang (in de centrale hal) de school verlaten en dan door die soort en met brug naar de overkant waar je dan op zo'n veldje omringd door stenen komt en daar ga je dan links een helling af waarbij je aan de rechterkant hagrids hut ziet