Harvest Moon??

Discussie in 'Algemeen' gestart door OPL, 3 aug 2003.

1. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst heb ik harvest moon gespeeld, en wat mij altijd zeer lame leek te zijn bleek best verslavend te zijn. Dus ik ging effe uitzoeken of dit ook op de xbox zou komen. Nu blijkt dus dat NGC een nieuwe versie krijgt binnenkort en Playstation heeft ook al 2 spellen uit die reeks gehad? Is er iemand die weet of er misschien ook plannen voor de xbox zijn gemaakt? Het zou overigens niet alleen goed zijn voor de jongere xboxers aangezien de xbox nog weinig spellen voor die doelgroep heeft.

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb op www.tothegame.com gezocht maar daar vindt ie alleen wat voor de Gamecube en Playstation 2. Schijnbaar niet dus.

3. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook aan het doorzoeken, misschien heeft het iets met de producers te maken... Het wordt dus gemaakt door Natsume, hebben zij iets tegen xbox?

4. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, deze thread is hierbij overbodig want ik heb gevonden dat natsume nog geen spellen voor xbox heeft gemaakt en dat voorlopig ook niet van plan is. Dit betekend dus dat het niet op xbox komt....

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Wat is Havest Moon eigenlijk voor spel?

6. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een spel waarbij je een boerderij moet runnen... Het klinkt misschien een beetje saai maar het is zeer verslavend...:)

7. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Ja een soort Animal Crossing maar dan op een boerderij. Nog nooit gespeeld maar lijkt me ook wel grappig :cool:

8. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm nouw ik zal eerlijk zijn, toen ik het voor het eerst zag toen vond ik m maar raar en leek het me heel saai omdat je veel hetzelfde moet doen, maar als je eenmaal zelf begint wil je het nouw eenmaal goed doen en daardoor wordt het zeer verslavend...

Deel Deze Pagina