HCC: Xboxworld met Splinter Cell game ;-)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CyBeRDuDe, 22 nov 2002.

1. CyBeRDuDe

CyBeRDuDe X-BoX FrEaK

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben kom net van de HCC af en zag ineens in een klein hoekje een heel klein standje staan ... met een onwijs vet sony plasma scherm. Ik dacht he daar ga ik eens kijken ;-)

Toen zag ik ineens dat het van xboxworld was !VET!
    Ik wist namelijk niet dat jullie er zouden zijn ;-)

En toen keek ik een beetje rond ...en ik zag 2 gasten zitten ( toffe kereltjes hoor daar niet van.) En ik keek een beetje rond en ik zag het volgende :

*Sony plasma scherm -> vet !
    * STEAL BATTELION set ;-)-->> BRUUT MAAR WEL LEKKER KLEIN !
    *X-box -> Ook vet natuurlijk!
    *DEBUG KIT van de X-BOX -->> SUPER BRUUT !

Na een tijdje keek ik maar eens naar het mooie sony scherm en ineens zag ik daar SPLINTER CELL de heuze game waar denk ik 75% van de x-box bezitters in Nederland op zit te wachten nu ;-)

Ik keek aandachtig en het viel mij op dat de verhalen klopten de game is gewoon fantastisch !

Toen bedacht ik mij dat de game natuurlijk nog niet uit is in Nederland dus vroeg ik aan een jongen die daar stond ( van xboxworld) hoe dat zat ;-)

Ik vroeg of het een DEMO was of een BETA versie of zo ;-)
    Hij zei toen vervolgens dat het een volledige (winkel) versie was.
    En toen vroeg ik hem uiteraard hoe hij er aan kwam ;-)

Hij vertelde mij toen dat hij hem opgestuurd had gekregen... vreemd d8 ik toen.. lol toen zei hij van ja hij zit op een cd zonder doosje etc het is een back-up cd met alleen erop geschreven dat het Splinter Cell is;-)
    Toen zei ik tegen hem van is dat niet illigaal of zo een back-up ...is die x-box gemod of zo ??
    Toen stumpelde die weer verder ... en gaf geen antwoord .. Dat vond ik wel erg jammer ik stelde hem toch een normale vraag ?

Nou misschien dat iemand anders van de Xboxworld crew mijn vraag kan beantwoorden ;-)??

Greetz from me

2. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er net ook geweest en ik heb het zelfde gevraagd als jou en tegen mij zei hij toen dat gewoon een beta is die ze toegestuurd hebben gekregen!!!!!:D

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze een debugkit krijgen zullen ze ook wel spellen krijgen. 1 en 1 is 2 toch?:p

4. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ene ik heb er foto's van gemaakt maar ik weet niet hoe ik die moet plaatsen want dan vraagt die de hele tijd om een url!!!!

5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Moeten je foto's op internet staan, dan kan je je foto's hier plaatsen.:)

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat zijn gewoon review exemplaren verstrekt door de uitgever. Ubisoft levert nooit retails aan maar dit soort DVD's die lijken op backups maar draaien op elke retail Xbox (dus niet gechipt oid).

Anyways, vetjes dat je er bent geweest :)

7. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    idd, vet. Vertel is wat meer over de Gamexpo. Wat vond je er van ? Mijn buurman zei dat het onwijs druk was!

8. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het wel gaaf alleen had ik van microsoft iets meer verwacht ze hadden wel een vette stand waar je kon gamen tot je neer viel maar ik had verwacht dat ze misschien wat demootjes stonden uit te delen ofzoiets of wat folders over nieuwe games maar dat was niet het geval!!!!!
    wel bij xboxworld daar heb een demo disc gehad van splintercell
    en een folder met wat bestaande en nieuwe spellen
    verder waren ze daar de nieuwe sc voldegie versie aan het spelen en daar heb ik ook foto's van gemaakt zie mijn thread in dit forum verder was het super druk en oja verder had ik ook verwacht dat je spellen ofzo kon kopen voor de xbox maar dat viel tegen er waren wel getelt 3 standjes en die hadden alleen maar oudere spellen niet de nieuwste en dat was het eigenlijk wel weer :D

9. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg iedereen die of moest je er om vragen???

10. CyBeRDuDe

CyBeRDuDe X-BoX FrEaK

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Gamexpo was zeker vet vooral het X-box assortiment was duidelijk merkbaar op de gamexpo afdeling ;-) Het was in iedergeval het drukst bij de X-box stand dat kon je duidelijk zien en merken ;-) Verder vind ik het het erg vet dat er bij elke lan die gehouden werd wel volop x-boxen aanwezig waren ;-) Ik heb in iedergeval verschillende plaatsen gezien waar je op een x-box kon spelen ;-) En geloof mij maar het was er lekker druk ;-)

Ik heb ook nog een groene en blauwe microsoft keycord weten te bemachtigen ;-) Nog iets was b.v dat in die grote ruimte waar lans werden gehouden. Het bestond naar mijn weten uit de volgende opties:
    * PC en dan QUAKE 3 tegen elkaar.
    * Ga*cube met een of ander voetbal spel.
    * X-Boxen met HALO en dan lanen tegen elkaar ;-)

En dat kon je dat op de grote projectie schermen bekijken ik vond het alleen jammer dat maar 1 van de drie projectie schermen wat weer gaf . ( dus alleen die voor QUAKE 3 werkte)

Verder hebben ze daar het volgende verloot:
    * 1 X-BOX trui
    * 1 SEGA PACK ( dus Sega GT 2002&JSRF in zo'n plastic hoesje

Voor de x-box trui moest je op de volgende vraag antwoord geven:
    Welke spellen krijg je bij het Sega Pack ?
    En voor het sega pack ( dus alleen spellen he):
    Hoevveel auto's zijn er in SEGA GT 2002?

Ik wist natuurlijk het antwoord op beide vragen namelijk:
    VRAAG1. SEGA GT 2002 & JSRF
    VRAAG2. 28 AUTO'tjes

Het jammere was dat ik op dat moment op de tribune zat ;-( en dus niet mee kon doen ze waren namelijk voordat ik daar aankwam alweer begonnen met de 2 de prijsvraag(namelijk Sega-pack) en daar waren ze al aan begonnen en niemand wist het antwoord lol ze waren al 3 minuten aan het denken ;-).
    Ik stond er wel bij en zei het antwoord hardop zodat ze het konden horen ;-) lol en toen zei iemand mij vermoedlijk na ;-) en won de prijs ;-)

Maar ja eventjes terug komend op xboxworld stand het enigste wat ik daar zag is dus een paar van die foldertjes maar geen Splinter Cell demo's ?? Nou dit vind ik niet leuk ;-)

Wie waren dat eigenlijk ? Er was een gozer met een hoedje (vermoedelijk een skater) die ik dus sprak en mij niet hoorde of zo ?? En nog een gozer die dus aan het gamen was ;-)

Greetz from me !

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Leuke is dus dat er 115 auto's in SEGA GT zitten.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm mannetje met hoedje ken ik niet eens! Herken zn hoofd niet. Grmbl, snap niet hoe dat kan :) Identify yourself plz :+

13. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    *Gaat voor Jordy of Cyberpunk (?)

14. CyBeRDuDe

CyBeRDuDe X-BoX FrEaK

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik d8 dat ik ergens gelesen had dat er 28 in zaten en zei dat dus ... en dat was ook het antwoord van die gozer die het won...
    En vervolgens zei die gozer dat het antwoord goed was en kreeg de games overhandigd ... 125 auto's ?? Jah als je met kleuren gaat meerekenen zeker?

Greetz from me

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Cyberpunk is breder en mag geen Xboxworld polo aan :+

Jordi, mjah, moet maar he? Leek alleen niet echt...

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nop. Gewoon 115 of ergens in die richting.

17. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik was er ook vandaag geweest , kom zondag weer terug voor deathrow , toen ik er was draaide panzer dragoon orta op die xbox , was een rolling demo, dacht ik maar wel vet , die tekkie controller zag er ook vet uit

18. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Lolz.. Nee, ik ben er zondag pas..
    Kon vandaag helaas niet.. Had een bespreking.. :)

Ik en breed..
    Valt wel mee.. :cool:
    Was het niet Mirik?
    Vaal hoedje... Of Jordi.. Beide waren er volgens mij..

Maar ik kom zondag als er niets tussen komt.. :)

19. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook geweest en heb dat Tekki (of weet ik veel hoe het heet, grote controller ding) in actie gezien. Moet zeggen dat het er wel grappig uit zag allemaal maar niet echt mijn spel denk ik zo.

Wel baluh dat ik nu lees dat er SC demos werden weggegeven, want dat heb ik dus niet gezien. Had ook wel verwacht dat MS daar ergens een demotje van zou showen ofzo.

Zoals eerder hier al genoemd, was de X-Box wel goed vertegenwoordigd, dus het lijkt erop dat MS het begint te leren 8)

20. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie nergens een foto? :confused:

=Edit+ Laat maar :eek:

Deel Deze Pagina