HD Dvd Player + games

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door --*Thomas*--, 23 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. --*Thomas*--

--*Thomas*-- New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bekijk helemaal geen films op mijn xbox alleen games, maar moet je voor games ook zo'n ding aanschaffen of is dat echt alleen voor films? :confused:

2. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat 'ding' is alleen voor die hd dvd's die je wilt bekijken.. verder kan je natuurlijk gewoon je 360 games in je 360 stouwen zonder problmen.

3. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Yup microsoft heeft beloofd dat ze er geen games uit zullen komen die je alleen op de HD-DVD speler kan afspelen. Laten we hopen dat ze zich aan de belofte kunnen houden.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Microsoft had in het begin ook beloofd dat je geen HDD nodig had voor games.

Volgens wacht Microsoft eerst af wat Sony gaat doen met 1080p.
    Als de games op de PS3 (1080p) een succes wordt dan zal Microsoft wel mee moeten gaan.

Vraag me wel af , of de USB2.0 poort deze snelheid wel eens aan kan.
    Anders zit er niets op om een Xbox360 op de markt te brengen met een ingebouwde HD-DVD drive.

5. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    of een spel op 2 schijfjes

6. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dude... games kunnen op een gewone dvd ook wel in 1080p zijn, maar na een tijdje worden de hardware nog beter benut dat er nog mooiere grafics komen en dat vraagt meer ruimte. Zelf verwacht ik dat MS zich zeker niet aan de belofte houdt en na een tijdje ook op hddvd games gaat zetten, als ze de speler dan maar voor een leuke prijs weg doen.

7. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je al HD-DVD's (en dan bedoel ik films) kunt kopen?
    Ik zag namelijk bij mediamarkt maastricht al Blu-Ray films liggen. Er de PS3 is nog lang niet uit en een andere standalone Blu-Ray speler kost al gauw minstens €1000,- Vond het dus raar dat ze al verkocht worden en ze geen HD-DVD's verkochten.

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, hij is écht alleen voor films. Maar daar bestaat al een groot HD-DVD topic over, deze is dubbel dus ik wil je even vragen om in dat andere topic verder te gaan, dan gaat deze dicht. :)

Hier verder gaan aub

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina